Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoogglans coating of echt fotopapier (fotoboek Pixum)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoogglans coating of echt fotopapier (fotoboek Pixum)

    Normaal ontwikkel ik altijd fotoboeken op Tictac Photo op echt fotopapier (het gewoon papier ben ik wat beu) en ik ben er zeer tevreden van, maar zal nog eens Pixum testen om de scherpte,... te vergelijken.

    Vraagje : iemand al "hoogglans coating" gekozen bij een fotoboek, dus dit is zowel de cover als de bladzijden zelf?
    Wat is jullie voorkeur, fotopapier of hoogglans coating ?

    Heb geen idee hoe ik me dit moet voorstellen, gewoon papier van een boek die wat blinkt ofzo, is fotopapier dan niet beter?
    Ik las dit hieronder, misschien is er weinig verschil, iemand ervaring ?

    Hoogglans pagina’s
    Naast het normale papier kun je ervoor kiezen om je hele fotoboek in hoogglans af te drukken. Het resultaat is verbluffend: de foto’s krijgen nu nog meer contrast en kleurdiepte. Vroeger liet je een fotorolletje meestal ‘glanzend’ ontwikkelen, nu maak je er een compleet fotoboek mee. Hoogglans is namelijk niet te onderscheiden van het vroegere fotopapier!

    Bijzondere eigenschappen door speciale coating
    Het papier wordt afgewerkt met een speciale coating waardoor het een glansrijk uiterlijk krijgt. De mate van glans wordt bepaald door de weerspiegeling van licht op het materiaal te meten. Het kwalitatief hoogwaardige papier waarop de coating wordt aangebracht krijgt hierdoor bijzondere eigenschappen mee. Met deze unieke formule worden dagelijks vele fotoboeken op vakkundige wijze geproduceerd.
    Last edited by 2010; 17 januari 2012, 20:20.

  • #2
    Re: Hoogglans coating of echt fotopapier (fotoboek Pixum)

    schopje

    Comment


    • #3
      Re: Hoogglans coating of echt fotopapier (fotoboek Pixum)

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      schopje
      Schopje naar een meer correcte rubriek (zoals bv. Algemeen)

      Comment


      • #4
        Re: Hoogglans coating of echt fotopapier (fotoboek Pixum)

        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Schopje naar een meer correcte rubriek (zoals bv. Algemeen)
        Bij deze

        Mvg,
        Mod-!Bart

        Comment

        Working...
        X