Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boeken over fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boeken over fotografie

    Dag medefotografieliefhebbers (WOW dat is nog eens een stuk van een woord),

    ik ben een beginnend fotografieliefhebber en ik zit met een vraag:
    Wat zijn goede boeken met informatie over fotografie? dus geen boeken met foto's maar echt informatie.
    Hebben jullie ervaring met boeken of weet je waar ik er kan kopen? Laat het mij dan zeker weten.

    Alvast bedankt,
    Merlijn

  • #2
    Re: Boeken over fotografie

    ik heb hier "Scott Kelby's digitale fotografie boek" ik ben daar best tevreden mee er staat zowat alles in en duidelijk uitgelegd.

    Groeten
    Groetjes, Herman.
    Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

    Comment


    • #3
      Re: Boeken over fotografie

      Oorspronkelijk geplaatst door MerlijnC. Bekijk bericht
      Wat zijn goede boeken met informatie over fotografie? dus geen boeken met foto's maar echt informatie.
      Boeken met foto's bevatten de meeste echte informatie.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Boeken over fotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        Boeken met foto's bevatten de meeste echte informatie.
        honderd procent mee eens.

        Comment


        • #5
          Re: Boeken over fotografie

          Ha er zijn er zo veel heel veel Ik koop alles wat ik kan vinden , maar het hangt er ook veel vanaf wat je wil gaan doen in de fotografie ik heb boeken over HDR , RAW , beeldbewerking en vele andere ook de boeken van Scott Kelby zijn Id heel leerrijk . Je moet maar eens in het boekenvoordeel kijken zeer voordelig van prijs .

          Groeten

          Joeri
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

          Comment


          • #6
            Re: Boeken over fotografie

            Kelbytraining.com . Neem een jaarabonnement en je bent vertrokken. Veel aangenamer dan in boeken zitten te neuzen. Vind ik toch.

            Je leert daar werken met PS,Lightroom,ACR ... Er zijn lessen over belichting, softboxen, studio,compositie en nog veel meer.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

            Comment

            Working...
            X