Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotografie studeren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotografie studeren

    hallo iedereen,....
    ik ben 27 jaartjes en zal waarschijnlijk terug gaan studeren in september..voor fotografie..pers en sport fotografie intresseert me..kheb wel nog geen ervaring maar kben bereid op dit op te doen voor ik ga studeren..of enkele tips zijn ook welkom ..een foto toestel moet ik ook nog aanschaffen..hopelijk kunnen jullie een mening of tips daarover geven...
    greetzz
    tania
    ciao

  • #2
    Kom naar Amsterdam. TOP studie ook digitaal een echte aanrader voor als je pers en sport wil gaan doen.

    Gr Robert
    #Dyslexie#
    Fotoacademie Amsterdam Digitaal

    Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

    Comment


    • #3
      Als je tips wilt hebben voor de aanschaf van een camera zul je wat meer info moeten geven, in hoofdzaak budged, en moet het gelijk al voor je studie zijn of wil je eerst met een camera ervaring opdoen.

      Dit voorkomt dat hier een enorme rij camera's komt te staan want dan weet je nog niks, dus iets meer gegevens wat je wil is erg zinvol.


      Groeten Omega.

      www.digiwaart.nl

      Comment


      • #4
        heyla...alvast bedankt voor de reacties..
        ik had graag een foto toestel gehad waarmee men al kan leren want voor de moment is mijn budget niet groot.ik heb al op een site gekeken van Nikon..de F100 en N80,N65 intresseren me wel..maar voor de moment kan ik ze niet nieuw kopen..dus zoek ik een tweedehands..tmag ook van een ander merk zijn maar de eigenschappen moeten zijn zoals voor sport,landschappen,close up,snachts en wind..zoals gezegd me budget is nie groot..tot 300 - 350 euro..maar kzal wat interims doen en wat sparen en misschien kan ik dan met de tijd een andereen kopen..
        ohja studeren in amsterdam is dat te doen..intresseer me wel...mja zal waarschijnlijk nogal kostelijk zijn ,niet??
        greetzz

        Comment

        Working...
        X