Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

    Pigeon Paradise (PIPA) is de ‘Google van de duivensport’. We zijn 's werelds grootste (en meertalige) duivenwebsite waar wij zowel duivennieuws brengen als duiven veilen. Tijdens de zomer, wanneer de duivenvluchten plaatsvinden, wordt onze website op topdagen tot 55.000 keer bezocht.

    Om onze bezoekers blijvende kwaliteit te kunnen aanbieden, zijn wij op zoek naar een freelancefotograaf die tijdens de zomerweekends de Belgische of Zuid-Nederlandse winnaars van de duivenvluchten wil bezoeken en daar enkele foto’s van o.a. de winnende duivenmelker en duif wil nemen.

    Uw profiel:
    • Heel flexibel (direct kunnen vertrekken naar de winnaar; weekendwerk)
    • Resultaatgericht (heel mooie foto’s)
    • Efficiënt (snel ter plaatse zijn & foto’s snel (ter plaatse) aanleveren)
    • Nauwkeurig (aanleveren in juiste formaat)
    • Bij voorkeur kunt u vertrekken vanuit een centraal punt zodat u snel ter plaatse kunt zijn
    • Duivenkennis is niet vereist
    • U heeft een ondernemingsnummer en factureert

    Verwachtingen:
    • Beschikbaarheid tijdens de zomerweekends (26/05 – 08/09) (meestal op zaterdagnamiddag of -avond, maar soms ook op vrijdag- en zondagavond)
    • Vertrekklaar zijn om winnaars te bezoeken wanneer wij u contacteren
    • Snel ter plaatse zijn bij de winnaar
    • Op dezelfde dag meerdere winnaars na elkaar bezoeken indien nodig
    • Meerdere dagen na elkaar winnaars bezoeken indien nodig
    • Kwalitatieve foto’s nemen van duivenmelker, duif, hok, etc.
    • Foto’s aanleveren in het juiste/gevraagde formaat
    • Foto’s snel (ter plaatse) doormailen naar ons zodat wij deze snel online kunnen zetten
    • Afhankelijk van waar u woont, bezoekt u de winnaar(s) in één van deze twee regio’s:
    o Oost- en West-Vlaanderen, Antwerpen, Vlaams- en Waals-Brabant, Henegouwen (België) & Zeeland, Noord-Brabant (zuiden van Nederland)
    o Vlaams- en Waals-Brabant, Antwerpen, Limburg, Luik (België) & Noord-Brabant, Limburg (zuiden van Nederland)

    Bij interesse kunt u ons contacteren op redactie@pipa.be om een afspraak vast te leggen. Dan gaan we dieper in op de vacature, laten we u enkele foto’s nemen als test en kunt u ons uw tarief meedelen.

  • #2
    Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

    hoeveel is de vergoeding?

    Comment


    • #3
      Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

      Wij verwachten dat de fotograaf ons zelf een voorstel doet qua tarief.

      Comment


      • #4
        Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor zomerweekends

        Oorspronkelijk geplaatst door PIPA
        Bij interesse kunt u ons contacteren op redactie@pipa.be om een afspraak vast te leggen. Dan gaan we dieper in op de vacature, laten we u enkele foto’s nemen als test en kunt u ons uw tarief meedelen.
        Ik wil wel een weekendje opofferen. Het tarief voor de testopnames is 1000€.
        Of heb ik het verkeerd begrepen ?

        Comment


        • #5
          Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor zomerweekends

          [Mod-LesC]Crossposting is niet toegestaan bij BD. Ik heb je twee topics samengevoegd en de overbodige posts verwijderd.[/Mod]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor zomerweekends

            [Mod-LesC]Op vraag van TS even opnieuw onder de aandacht brengen...[/Mod]
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

              Even getwijfeld maar u bent wel héél (te) veeleisend qua beschikbaarheid, echt iets voor iemand die geen planning maakt, nooit eens een belangrijke afspraak heeft. Etc.
              Succes om daarvoor iemand te vinden, ik zou me aan zo'n strenge voorwaarden nooit kunnen binden, ik heb nog wel andere belangrijke dingen in het leven. Ik ga mijn jaarlijks verlof niet schrappen omwille van een duif.

              Comment


              • #8
                Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

                Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                Even getwijfeld maar u bent wel héél (te) veeleisend qua beschikbaarheid, echt iets voor iemand die geen planning maakt, nooit eens een belangrijke afspraak heeft. Etc.
                Succes om daarvoor iemand te vinden, ik zou me aan zo'n strenge voorwaarden nooit kunnen binden, ik heb nog wel andere belangrijke dingen in het leven. Ik ga mijn jaarlijks verlof niet schrappen omwille van een duif.
                Ik heb hetzelfde gedacht.
                Voorzie meerdere personen per regio, of maak je gebied kleiner per persoon.
                Dan zal het waarschijnlijk meer aanspreken.

                Comment


                • #9
                  Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

                  tegenover flexibel zijn staat en vrij hoog kostenplaatje als jullie daarvoor bereidt zijn om te betalen kan je me mailen .

                  Testopname prijs voor weekend 1500 € + 21% btw .

                  Groeten ,
                  Ardesign
                  Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                  Comment


                  • #10
                    Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

                    Wijziging vacature:

                    PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

                    Pigeon Paradise (PIPA) is de ‘Google van de duivensport’. We zijn 's werelds grootste (en meertalige) duivenwebsite waar wij zowel duivennieuws brengen als duiven veilen. Tijdens de zomer, wanneer de duivenvluchten plaatsvinden, wordt onze website op topdagen tot 55.000 keer bezocht.

                    Om onze bezoekers blijvende kwaliteit te kunnen aanbieden, zijn wij op zoek naar een freelancefotograaf die tijdens de zomerweekends de Belgische of Zuid-Nederlandse winnaars van de duivenvluchten wil bezoeken en daar enkele foto’s van o.a. de winnende duivenmelker en duif wil nemen.

                    Uw profiel:
                    • Heel flexibel (direct kunnen vertrekken naar de winnaar; weekendwerk)
                    • Resultaatgericht (heel mooie foto’s)
                    • Efficiënt (snel ter plaatse zijn, snel foto’s bewerken, schalen & (ter plaatse nog) aanleveren)
                    • Nauwkeurig (aanleveren in gevraagde formaat)
                    • Bij voorkeur kunt u vertrekken vanuit een centraal punt zodat u snel ter plaatse kunt zijn
                    • Duivenkennis is niet vereist
                    • U heeft een ondernemingsnummer en factureert

                    Verwachtingen:
                    • Beschikbaarheid tijdens alle of enkele zomerweekends (26/05 – 08/09) (meestal op zaterdagnamiddag of -avond, maar soms ook op vrijdag- en zondagavond)
                    • Vertrekklaar zijn om winnaars te bezoeken wanneer wij u contacteren
                    • Snel ter plaatse zijn bij de winnaar
                    • Bereidheid om op dezelfde dag meerdere winnaars na elkaar bezoeken
                    • Meerdere dagen na elkaar winnaars bezoeken indien gevraagd (uitzonderlijk)
                    • Kwalitatieve foto’s nemen van duivenmelker, duif, hok, etc. (wij geven u een lijstje met de te nemen foto’s)
                    • Foto’s aanleveren in het gevraagde formaat
                    • Foto’s snel (ter plaatse nog) doormailen naar ons zodat wij deze snel online kunnen zetten
                    • U bezoekt de winnaars die in België, het noorden van Frankrijk of het zuidwesten van Duitsland wonen.

                    Bij interesse kunt u ons contacteren op redactie@pipa.be om een afspraak vast te leggen. Dan gaan we dieper in op de vacature, laten we u enkele foto’s nemen als test en kunt u ons uw tarief meedelen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

                      JE zoekt eerst freelancefotograaf voor foto's te maken van winnende duivenmelkers in Belgié of zuid nederland .

                      Bij je laatste verandering in je advertentie staat ineens ,U bezoekt de winnaars die in België, het noorden van Frankrijk of het zuidwesten van Duitsland wonen. ? zeg dan ineens dat je nationaal en internationaal moet flexibel zijn .


                      Groeten
                      Ardesign


                      Oorspronkelijk geplaatst door PIPA Bekijk bericht
                      Wijziging vacature:

                      PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

                      Pigeon Paradise (PIPA) is de ‘Google van de duivensport’. We zijn 's werelds grootste (en meertalige) duivenwebsite waar wij zowel duivennieuws brengen als duiven veilen. Tijdens de zomer, wanneer de duivenvluchten plaatsvinden, wordt onze website op topdagen tot 55.000 keer bezocht.

                      Om onze bezoekers blijvende kwaliteit te kunnen aanbieden, zijn wij op zoek naar een freelancefotograaf die tijdens de zomerweekends de Belgische of Zuid-Nederlandse winnaars van de duivenvluchten wil bezoeken en daar enkele foto’s van o.a. de winnende duivenmelker en duif wil nemen.

                      Uw profiel:
                      • Heel flexibel (direct kunnen vertrekken naar de winnaar; weekendwerk)
                      • Resultaatgericht (heel mooie foto’s)
                      • Efficiënt (snel ter plaatse zijn, snel foto’s bewerken, schalen & (ter plaatse nog) aanleveren)
                      • Nauwkeurig (aanleveren in gevraagde formaat)
                      • Bij voorkeur kunt u vertrekken vanuit een centraal punt zodat u snel ter plaatse kunt zijn
                      • Duivenkennis is niet vereist
                      • U heeft een ondernemingsnummer en factureert

                      Verwachtingen:
                      • Beschikbaarheid tijdens alle of enkele zomerweekends (26/05 – 08/09) (meestal op zaterdagnamiddag of -avond, maar soms ook op vrijdag- en zondagavond)
                      • Vertrekklaar zijn om winnaars te bezoeken wanneer wij u contacteren
                      • Snel ter plaatse zijn bij de winnaar
                      • Bereidheid om op dezelfde dag meerdere winnaars na elkaar bezoeken
                      • Meerdere dagen na elkaar winnaars bezoeken indien gevraagd (uitzonderlijk)
                      • Kwalitatieve foto’s nemen van duivenmelker, duif, hok, etc. (wij geven u een lijstje met de te nemen foto’s)
                      • Foto’s aanleveren in het gevraagde formaat
                      • Foto’s snel (ter plaatse nog) doormailen naar ons zodat wij deze snel online kunnen zetten
                      • U bezoekt de winnaars die in België, het noorden van Frankrijk of het zuidwesten van Duitsland wonen.

                      Bij interesse kunt u ons contacteren op redactie@pipa.be om een afspraak vast te leggen. Dan gaan we dieper in op de vacature, laten we u enkele foto’s nemen als test en kunt u ons uw tarief meedelen.
                      Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                      Comment


                      • #12
                        Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

                        Ok, geen enkel probleem, ik kan flexibel zijn als het moet ... vermits dit weekend werk is, last minute opgebeld worden en dan nog eens zo snel mogelijk leveren ... valt dit onder het 'rush weekend tarief', jullie fotograaf moet dus zowat permanent 'on call' zijn tijdens deze weekeindes ... want de winnaar kan van overal zijn veronderstel ik.

                        Ik woon in de omgeving van Leuven ... nogal centraal volgens mij, dus eender waar in België, noord Frankrijk en Duitsland kan ik vlot geraken, ter plaatse enkele foto's nemen, dan in de wagen langs de weg met laptop bewerken (want ik kan moeilijk mijn setup van thuis meesleuren vrees ik) en dan nog eens via een sim kaartje in high res naar jullie (ftp site ?) doorsturen, want op WiFi hotspots kan je niet overal rekenen.

                        Dit komt er op neer dat ik dus van pakweg vrijdag avond, laten we zeggen 18u tot zondag avond 18u of zo klaar moet staan om te vertrekken naar een shoot die aan reistijd, ter plaatse foto's nemen en dan bewerken zo'n 4 uur kan duren ... als de winnaar in mijn regio zit en jullie mij dan nodig hebben ...

                        Dus ik moet in totaal van vrijdag 18u tot zondag 22u zowat 'wachten' op een oproep van jullie ... géén enkel probleem, dat zijn dus 52u 'on call' aan ... laten we nog niet overdrijven, 50 Euro/uur ... dus als jullie mijn tarief van €2600 per weekeinde kunnen betalen wil ik met plezier jullie fotograaf zijn en elk weekeinde tussen jullie opgegeven data paraat staan, dat zijn er 15 in totaal denk ik ... dus in totaal €39000 ... zou wel graag een voorschotje van 10% ontvangen tijdens het ondertekenen van het contract in bijzijn van mijn advocaat ... kwestie van netjes legaal te werken hé.

                        Ik heb een btw nummer en ben geregistreerd fotograaf ... en factureer met veel plezier, dus dat is geen enkel probleem. Natuurlijk dient elk weekeinde 'on call' op voorhand al afgerekend te worden ... als ik niet moet uitrukken heb ik nog altijd zitten wachten op een telefoontje hé, dus technisch gezien voor jullie aan het werken ... waar een vergoeding tegenover staat ... maar ik wil dan wel iets van de prijs afdoen hoor

                        Als we nu even terug serieus doen : wat jullie vragen is gewoon onbegonnen werk voor iemand die zichzelf een beetje serieus neemt ... ik ben zeker dat er mensen op dit werk zullen springen, een vergoeding krijgen ... en na enkele weken opgeven omdat het niet in hun sociaal leven past.

                        Als je zo'n druk op iemand zijn sociaal leven gaat leggen moet er een stevige vergoeding tegenover staan vrees ik, anders zal er een gigantisch verloop plaats hebben ...

                        Nu als PiPa niet helemaal achterover gevallen is van mijn kleine berekening ... ik meen dit dus wel, als jullie dit willen ... en kunnen betalen wil ik gerust al deze weekeindes paraat staan voor jullie
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

                          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                          Ok, geen enkel probleem, ik kan flexibel zijn als het moet ... vermits dit weekend werk is, last minute opgebeld worden en dan nog eens zo snel mogelijk leveren ... valt dit onder het 'rush weekend tarief', jullie fotograaf moet dus zowat permanent 'on call' zijn tijdens deze weekeindes ... want de winnaar kan van overal zijn veronderstel ik.

                          Ik woon in de omgeving van Leuven ... nogal centraal volgens mij, dus eender waar in België, noord Frankrijk en Duitsland kan ik vlot geraken, ter plaatse enkele foto's nemen, dan in de wagen langs de weg met laptop bewerken (want ik kan moeilijk mijn setup van thuis meesleuren vrees ik) en dan nog eens via een sim kaartje in high res naar jullie (ftp site ?) doorsturen, want op WiFi hotspots kan je niet overal rekenen.

                          Dit komt er op neer dat ik dus van pakweg vrijdag avond, laten we zeggen 18u tot zondag avond 18u of zo klaar moet staan om te vertrekken naar een shoot die aan reistijd, ter plaatse foto's nemen en dan bewerken zo'n 4 uur kan duren ... als de winnaar in mijn regio zit en jullie mij dan nodig hebben ...

                          Dus ik moet in totaal van vrijdag 18u tot zondag 22u zowat 'wachten' op een oproep van jullie ... géén enkel probleem, dat zijn dus 52u 'on call' aan ... laten we nog niet overdrijven, 50 Euro/uur ... dus als jullie mijn tarief van €2600 per weekeinde kunnen betalen wil ik met plezier jullie fotograaf zijn en elk weekeinde tussen jullie opgegeven data paraat staan, dat zijn er 15 in totaal denk ik ... dus in totaal €39000 ... zou wel graag een voorschotje van 10% ontvangen tijdens het ondertekenen van het contract in bijzijn van mijn advocaat ... kwestie van netjes legaal te werken hé.

                          Ik heb een btw nummer en ben geregistreerd fotograaf ... en factureer met veel plezier, dus dat is geen enkel probleem. Natuurlijk dient elk weekeinde 'on call' op voorhand al afgerekend te worden ... als ik niet moet uitrukken heb ik nog altijd zitten wachten op een telefoontje hé, dus technisch gezien voor jullie aan het werken ... waar een vergoeding tegenover staat ... maar ik wil dan wel iets van de prijs afdoen hoor

                          Als we nu even terug serieus doen : wat jullie vragen is gewoon onbegonnen werk voor iemand die zichzelf een beetje serieus neemt ... ik ben zeker dat er mensen op dit werk zullen springen, een vergoeding krijgen ... en na enkele weken opgeven omdat het niet in hun sociaal leven past.

                          Als je zo'n druk op iemand zijn sociaal leven gaat leggen moet er een stevige vergoeding tegenover staan vrees ik, anders zal er een gigantisch verloop plaats hebben ...

                          Nu als PiPa niet helemaal achterover gevallen is van mijn kleine berekening ... ik meen dit dus wel, als jullie dit willen ... en kunnen betalen wil ik gerust al deze weekeindes paraat staan voor jullie
                          En nog meer weekends ... in mijn geval ;-)

                          Moet eerlijk toegeven dat ik de redenering van PIPA niet echt kan volgen.
                          Maar dat zal mss aan mij liggen.
                          Hoeveel winnaars zijn er zo per weekend. Ben je ff onderweg. Als je het geluk hebt om van kan je ff vertrekken vanuit Leuven, naar noord Frankrijk ... om dan vlug ff langs Duitsland te rijden.
                          Daarom dat ik in een vorige post aangaf om met meerdere fotografen te werken.
                          Gelukkig dat ik mijn Vlaamsch goed heb geoefend ;-)

                          Comment


                          • #14
                            Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

                            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                            ... laten we nog niet overdrijven, 50 Euro/uur ...
                            Man man, jij werkt echt wel onder de prijs hé

                            Het is gewoon 'belachelijk' (lees onhaalbaar) wat ze vragen
                            Jean Pierre.

                            Comment


                            • #15
                              Re: PIPA zoekt fotograaf (m/v) voor tijdens zomerweekends

                              Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
                              Man man, jij werkt echt wel onder de prijs hé
                              Het is gewoon 'belachelijk' (lees onhaalbaar) wat ze vragen
                              Het gaat om het volume hier hé

                              Nu mijn Nederlands, Frans en Duits is prima ... dus nog een voordeel ... zou ik toch niet wat meer rekenen als het niet in het Nederlands is ... Noord Frankrijk ? Verdikke, mijn gevarenpremie vergeten in te calculeren
                              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                              Comment

                              Working...
                              X