Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD member

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD member

    Ik pas sinds verleden jaar BD-lid. Hoe zit dat voor dit jaar, krijg ik automatisch een uitnodiging tot hernieuwing of wat ?

    PaulM

  • #2
    Re: BD member

    je hebt blijkbaar niet goed opgelet. In BD Mededelingen staat de procedure uitgelegd.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: BD member

      Die moet ik dan ook eens dringend lezen...

      Comment


      • #4
        Re: BD member

        Lap, ik heb het weer eens een keer zitten, 11 januari vandaag.

        Komt ervan als je al die abonnementen hebt.
        Maar misschien is dit toch wel een hint naar de moderatie toe , als ik niet zou herinnerd worden aan mijn vele abonnementen dan vergeet ik er gegarandeerd te betalen.

        PaulM

        Comment


        • #5
          Re: BD member

          Goh,

          Een klein mailtje naar alle VZW leden om hun lidmaatschap te vernieuwen is blijkbaar te moeilijk ...

          Bij deze ben ik ook te laat
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: BD member

            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
            Goh, ...

            Bij deze ben ik ook te laat
            hoe zo..je kan toch het hele jaar door lid worden..?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: BD member

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              hoe zo..je kan toch het hele jaar door lid worden..?
              grt,bouk.
              Inderdaad, ook op 15 december.
              Naar de relevantie daarvan zou ik toch even moeten zoeken.

              Bouk, doe niet flauw, je weet precies wat we willen zeggen en dat is dat het abonnement op shoot een doorslaggevende factor is bij het nemen van een VZW lidmaatschap.

              Als ik weer eens vergeet om mijn lidmaatschap van KBVB (vogelbescherming) te betalen krijg ik graag een verwittiging, zelfde voor National Geo en andere.
              In deze tijd van computers kan dat toch geen probleem zijn ? Jalbum meldt me ook : uw abonnement loopt af, zelfde voor de telefoon en mijn autoverzekering en krant en nog vele vele andere omdat ik totnutoe koppig weiger om met permanente opdrachten te werken.
              Van mijn kant uit was het een goedbedoelde hint naar de mensen van de moderatie en de VZW.
              En ik denk dat Portfolio het met me eens is.

              PaulM

              Comment


              • #8
                Re: BD member

                Ik volg de vorige poster. Ik was ook van plan om lid te worden (en zo intekenen voor Shoot abo) maar het zal dus voor volgend jaar zijn : de periode daarvoor was voorbij voor ik het besefte ...
                Master the craft, and the art will follow.
                Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                Comment


                • #9
                  Hallo,

                  Er is normaal gezien zeer tijdig een mailing geweest naar alle leden ivm de hernieuwing van het lidmaatschap.
                  Ik ga dit even nakijken want het is wel de bedoeling om iedereen tijdig te verwittigen voor de hernieuwing ...

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #10
                    Re: BD member

                    Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                    Hallo,

                    Er is normaal gezien zeer tijdig een mailing geweest naar alle leden ivm de hernieuwing van het lidmaatschap.
                    Ik ga dit even nakijken want het is wel de bedoeling om iedereen tijdig te verwittigen voor de hernieuwing ...

                    Jaja
                    Geen mailtje ontvangen, en dus gisteren = te laat betaald .
                    Of het moet zijn dat er toch nog iets kan geregeld worden?
                    Comfortably numb with my Pentax

                    Comment


                    • #11
                      Re: BD member

                      Ja, lappe, het is ook aan m'n neus gepasseerd!!!
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                      Comment


                      • #12
                        Re: BD member

                        Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                        Hallo,

                        Er is normaal gezien zeer tijdig een mailing geweest naar alle leden ivm de hernieuwing van het lidmaatschap.
                        Ik ga dit even nakijken want het is wel de bedoeling om iedereen tijdig te verwittigen voor de hernieuwing ...

                        Jaja
                        Een mailtje heb ik ook niet ontvangen, ik heb gelukkig zelf op tijd aan gedacht, maar daar heeft de TS natuurlijk niet veel aan.

                        Indien het de bedoeling was om een mail te verzenden naar alle leden en dit is misgelopen kan de periode om het abonnement te verlengen die ook recht geeft op shoot misschien een beetje verlengd worden?
                        Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

                        Comment


                        • #13
                          Re: BD member

                          dit is toch duidelijk genoeg en op tijd,,!

                          Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.

                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: BD member

                            Hier ook geen mail ontvangen, er zal wel ergens een foutje zijn gemaakt. Maar ik begrijp de commotie niet echt. Als lid weet je toch dat je tijdig moet vernieuwen? Het is toch een kleine moeite om even de reglementen en en de mededelingen door te nemen? Als je trouwt ga je toch ook even langs bij je toekomstige schoonouders om de gebruiksaanwijzing even door te nemen?

                            Maar troost u, telkens ik een Shoot in de bus krijg zal ik een fleske wijn openen om de ongelukkigen te helpen bij het verwerken van hun tristesse.

                            Schol,

                            Geert

                            Comment


                            • #15
                              Re: BD member

                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                              Bouk, doe niet flauw, je weet precies wat we willen zeggen en dat is dat het abonnement op shoot een doorslaggevende factor is bij het nemen van een VZW lidmaatschap.
                              PaulM
                              Shoot is inderdaad mooi meegenomen.
                              Maar om nu te stellen dat het gratis abonnement op Shoot de doorslaggevende factor is om VZW-lid te worden ?!? Vind ik wat flauw.
                              Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                              BD0993BE
                              Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

                              Comment

                              Working...
                              X