Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Caribische flamingo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Caribische flamingo

    Gisteren terug gekomen van een super week op Curacao, waar we 4 jaar geleden ook waren. Prachtig eiland, veel mooie vogels en onderwaterleven gezien en heb er wel wat leuke platen aan over gehouden.

    Een paar keer naar het natuurgebied achter ons huisje geweest, behoorlijk vermoeiend om daar te lopen met je spullen in 28 graden maar het was het waard. Prachtig gebied waar je bijna niemand tegenkomt, erg veel mooie vogels en het barst er ook van de hagedissen. Daar liep deze flamingo, heb hem voorzichtig benaderd en vanaf een laag standpunt gefotografeerd. Rechtgezet, schaduw en hooglichten aangepast en verscherpt.

    Canon eos 30d & 40d;Canon ef 300mm f4 L IS USM
    Thijs Broekkamp| Website: www.wildnature.nl
    Weblog: http://www.thijsbroekkamp.blogspot.nl/

  • #2
    Re: Caribische flamingo

    Staat er mooi op deze prachtige vogel. Vind de kleuren alleen ietsjes flets overkomen. ( Was het misschien midden op de dag ).
    Is dit het gebied achter Chogogo resort?
    Ben zelf nu 3 weken terug van een week Curacao en een week Bonaire. Idd ontzettend veel vogels en prachtig onderwaterleven gezien.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Caribische flamingo

      Kleuren zitten goed voor mij maar vind het een beetje een ongelukkig moment. Ik mis de typische S-vorm in de nek. Nu heb je die uitgestrekte hals die dan ook nog eens doormidden wordt gesneden door de land-water scheiding. Mijn oog springt voortdurend heen en weer van de kop naar het lijf, kijkt dus niet aangenaam.
      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
      Flickr - JAlbum

      Comment


      • #4
        Re: Caribische flamingo

        Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
        Kleuren zitten goed voor mij maar vind het een beetje een ongelukkig moment. Ik mis de typische S-vorm in de nek. Nu heb je die uitgestrekte hals die dan ook nog eens doormidden wordt gesneden door de land-water scheiding. Mijn oog springt voortdurend heen en weer van de kop naar het lijf, kijkt dus niet aangenaam.
        Ik volg Eric hier in, vooral het doorsnijden van de nek vind ik spijtig.

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment

        Working...
        X