Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto - cadeau tip?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto - cadeau tip?

    Hallo

    iemand in mijn familie is jarig en een grote liefhebber van fotografie.
    graag wil ik als verjaardagscadeau een dagje met een prof. natuur fotograaf geven.
    Maar ik vind nergens een fotograag die zoiets doet.
    Je vind wel Bongo ed. voor een fotoshoot, maar niets om een dagje met een fotograaf op stap te gaan.

    Weet iemand van jullie soms waar of bij wie ik zo een geschenk kan aanvragen?

    Bedankt.
    http://eos-online.blogspot.com

  • #2
    Re: Foto - cadeau tip?

    Eén zoeksleutel op Google gaf me dit als resultaat !

    Ben je een echte natuurliefhebber, maar weet je niet altijd hoe je die mooie taferelen best in beeld kan brengen? Schrijf je dan nu in voor deze tweedaagse Basisworkshop Natuurfotografie. Toegankelijk voor ieder beginnend fotograaf, leert deze fotografieworkshop je stap voor stap hoe je de beste natuurbeelden maakt.


    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Foto - cadeau tip?

      Je moet hier zeker en vast eens kijken: Cnature

      Met die mannen wil ik wel eens op stap gaan. Die maken ongelooflijk schone natuurfoto's. Ik ben "fan" van Sam. Een talentvolle verpleegkundige!
      Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

      Comment

      Working...
      X