Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met deze site? ????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iemand ervaring met deze site? ????

    Hallo weet niet of dit de juiste plaats is om dit te vragen zoniet excuseer mij iets

    Ik heb deze site gevonden maar wil toch eens weten of er mensen zijn die hiermee ervaring hebben




    Als ik kijk voor een batterij grip van Nikon Mb D80 voor de Nikon D90 kost hij nog minder dan de helft waar ik hem nog zien staan heb. En het toeval wil dat ik juist gisteren een filmpje heb gezien van een fake batterij grip zoals deze op You tube
    Kan iemand mij iets laten weten aub
    Alvast bedankt
    Grtz alex
    NIKON D90: AF-S 18-105mm/ NIKKOR AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR

  • #2
    Re: iemand ervaring met deze site? ????

    Ik heb er onlangs een 2de batterij besteld voor mijn Nikon. Nu moet ik zeggen dat ik van de service en co heel tevreden ben, van de batterij minder. Die werkt helemaal niet zo lang als de 'echte' Nikon batterij.
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: iemand ervaring met deze site? ????

      zeer tevreden van de service. batterijgrip en 2de batterij daar besteld.

      btw: als je met fake bedoelt "niet van nikon" dan is fototools fake. Het zijn ander merken, gewoon goedkoper.
      Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
      hier vind je mijn foto's en hier ook

      Comment


      • #4
        Re: iemand ervaring met deze site? ????

        iemand ervaring met http://www.batteryupgrade.be ?

        Pentax K-5/7 batterij voor 24,49 euro ?
        Pentax K-5 - Pentax-DA WR 1:3.5-5.6 SMC - Pentax F 1:1.4 50mm - Pentax-FA 80-320mm 1:4.5-5.6 SMC - Pentax-M 1:1.4 50mm - Tamron 18-250mm 1:3.5-6.5 - Metz 58 af-1

        Comment


        • #5
          Re: iemand ervaring met deze site? ????

          Absoluut geen probleem, zeer vriendelijke persoon, en je kan het zelf ophalen en uitproberen.
          Heb een Batterijgrip en werkt perfect
          Vriendelijke groet
          Duroc

          Comment

          Working...
          X