Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is dit nog waard?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is dit nog waard?

    Wat zou ik hier nog voor vragen 2dehands...?


    Pentax *istDS (nieuw gekocht in 2006, rond de 22.000 clicks)
    Pentax-DA 18-55mm 1:3.5-5.6 SMC
    Pentax AF220T (flits)
    Sigma Asph. IF 28-200mm 1:3,5-5,6 DL

    Beter alles los verkopen? Of toch als kit?
    Pentax K-5 - Pentax-DA WR 1:3.5-5.6 SMC - Pentax F 1:1.4 50mm - Pentax-FA 80-320mm 1:4.5-5.6 SMC - Pentax-M 1:1.4 50mm - Tamron 18-250mm 1:3.5-6.5 - Metz 58 af-1

  • #2
    Re: Wat is dit nog waard?

    De *istDS was een leuke camera. 'k Heb er zelf veel plezier aan beleefd. M'n broertje mocht 'm een tijdje gebruiken nadat ik een modelletje hoger en nieuwer was gegaan, maar sinds een dik jaar ligt hij weer bij mij in de kast. Het is al lastig genoeg een camera van 1 of 2 generaties oud te verkopen voor een degelijke prijs, zodat ik voor de *istDS nog geen poging deed. Ik vermoed dat deze in goede staat niet meer dan 150 EUR zou halen. Mogelijk 175 EUR inclusief kitobjectief?

    De flitser is al helemaal een probleem vermits deze nog een TTL model is. Tot en met de *istDS bleef Pentax naast P-TTL ook de gewone TTL ondersteunen, maar na de *istDS stopten ze daarmee. Je flits zal op recentere bodies dus enkel in A en M mode werken, en dat verlaagt de prijs toch enigszins. 50 EUR lijkt me een maximum?

    Voor de Sigma 28-200 vind ik het erg moeilijk een schatting te doen... Mij zouden ze er eerlijk gezegd geld moeten bijgeven, dus doe ik er liever geen uitspraak over. Allicht zou ik de prijs onderschatten en zijn er gegadigden voor dit soort glas die er wel geld voor over hebben?

    Wim
    Last edited by ishpuini; 5 januari 2012, 07:29.
    Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

    Comment


    • #3
      Re: Wat is dit nog waard?

      Bedankt voor de eerlijke reactie ik weet toch al iets nu!

      ik zal hem 275 zetten voor gans de kit, we zien wel waar we uitkomen dan
      Pentax K-5 - Pentax-DA WR 1:3.5-5.6 SMC - Pentax F 1:1.4 50mm - Pentax-FA 80-320mm 1:4.5-5.6 SMC - Pentax-M 1:1.4 50mm - Tamron 18-250mm 1:3.5-6.5 - Metz 58 af-1

      Comment

      Working...
      X