Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk! Hoorngeschal! Tromgeroffel!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vuurwerk! Hoorngeschal! Tromgeroffel!

    Bij deze: De grote lancering van mijn website.

    Eerst even ter info:

    De bedoeling was vierledig:

    - Wat fotowerk tonen (natuurlijk) op een "moeilijk steelbare" manier. Het zijn dus kleine flash albums geworden.

    - Een tweede hobby in de verf zetten; reizen. Deze hobby gaat immers goed samen met hobby no.1 (fotografie) want ik ben het meest bezig met landschaps-/reis-/natuurfotografie. Ik heb besloten kleine reisverslagen online te zetten, want één van mijn grote frustraties is dat ik zélf nooit bruikbare verslagen vind (steeds in het Engels, van andere nationaliteiten met andere reisgewoontes, en meestal backpacker-stuff).

    - Een derde hobby in de verf te zetten (maar daar wordt nog aan gewerkt). Rome is ook niet in een dag gezet hee zeg.

    - En last but not least; mijn foto's te laten bijdragen aan het dierenwelzijn. Yup, heb besloten om mijn foto's gratis weg te geven "voor het goede doel". Hey, t'is maar een hobby. Ik verdien op andere manieren al centen genoeg...

    Opgelet! Enkel voor breedbandgebruikers en schermmodi met een minimum van 1024x786!


    De sitelink: WWW.PIXELPOWER.BE.

    Laat me weten wat je er van vindt.
    http://www.theafricabug.com

  • #2
    Da´s een site waar een hoop werk in is gestoken. Feli, het ziet er origineel uit!

    De vraag blijft natuurlijk waar dit idee nou weer is gejat he?
    Geintjuhhhhhhhhhhh

    Comment


    • #3
      knap in elkaar gestoken....doch sommige links werken blijkbaar niet...
      (bv http://users.pandora.be/PixelPower/PHOTO/SCAPE/SCAPE_MISC.html )
      daVinci
      www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

      Comment


      • #4
        WOW, knap gedaan Jochen.
        Dit is de erste site waar ik een kwartier kan blijven hangen en waar ik zeker nog eens naar terug kom.
        Ik heb al direct zin om naar cuba te vertrekken en daar de leguanen wa gaan ambeteren .
        Voor de rest mooie foto's en een nog veel mooier initiatief(wwf), ik hoop dat het wat gevolg krijgt.

        1 minpuntje vindt ik persoonlijk wel het lettertype, machtig schoon daar nie van, maar de kleinere letters zijn toch wel moeilijk te lezen soms, is effe wennen, de grote letters zijn dan weer perfect leesbaar.

        De muziek zal ik straks een beluisteren want op het werk heb ik geen geluid.

        Nice work

        Comment


        • #5
          kwa design steekt de site héél knap in elkaar, voor degenen die graag flash hebben, dynamiek, enz, ... knap stukje werk.

          ik zelf hou meer van statische dingen, maar da's puur smaak. Maak intro's ook niet 'te' lang Jochen, mensen vinden dat de eerste keer fijn, de volgende keer ergen ze zich er al aan ...Persoonlijk vind ik de beelden iets te klein, ook weer smaak en goesting

          met veel verzorgde kwaliteit in elkaar gestoken, proficiat. Voor de liefhebbers van webanimatie een plezier om te bezoeken
          Ps, leuke en goedgekozen domainname

          Comment


          • #6
            Originally posted by daVinci
            knap in elkaar gestoken....doch sommige links werken blijkbaar niet...
            (bv http://users.pandora.be/PixelPower/PHOTO/SCAPE/SCAPE_MISC.html )
            Die pagina werkt perfect hoor. Ik ben zeker dat ze allemaal werken. Misschien je lijn iets te traag? Weet niet...
            http://www.theafricabug.com

            Comment


            • #7
              Originally posted by wesley
              WOW, knap gedaan Jochen.
              Dit is de erste site waar ik een kwartier kan blijven hangen en waar ik zeker nog eens naar terug kom.
              Ik heb al direct zin om naar cuba te vertrekken en daar de leguanen wa gaan ambeteren .
              Voor de rest mooie foto's en een nog veel mooier initiatief(wwf), ik hoop dat het wat gevolg krijgt.

              1 minpuntje vindt ik persoonlijk wel het lettertype, machtig schoon daar nie van, maar de kleinere letters zijn toch wel moeilijk te lezen soms, is effe wennen, de grote letters zijn dan weer perfect leesbaar.

              De muziek zal ik straks een beluisteren want op het werk heb ik geen geluid.

              Nice work
              Thanks Wesley!

              By the way: je mist niks want er zit geen geluid onder.

              Font: tja, ik heb die gebruikt bij de intro, en dan maar al mijn flash objecten er ook mee gemaakt. Maar ik ga ze wat groter zetten...
              http://www.theafricabug.com

              Comment


              • #8
                Hele mooie site.
                Zit mooi in elkaar.
                Zelf ben ik ook (weeral) een site aan 't opzetten...
                Maar ik ga dit keer wel geen gebruik maken van flash.
                Gewoon omdat dit te lang duurt. Het is wel mooi en knap, maar je moet kunnen wachten. Dus ga ik het simpel houden, zeer simpel, maar snel.
                Daarom heb ik me ook suf gezocht naar een snelle server.
                Deze heb ik nu gevonden en er al twee filmkes op gezet.
                Aan de reakties te horen is hij echt snel, en dan wil ik het niet nodeloos vertragen met Flash annimaties.

                Maar op jou site zijn ze mooi hoor.
                Je hebt knap werk geleverd. Proficiat.
                Ik heb maar één opmerking.
                Je lettertype, dit is goed voor de menus en titels, maar moeilijk leesbaar als het om volle teksten gaat.

                Natuurlijk zijn de foto's wat klein... Spijtig er zitten juweeltjes tussen om wat groter te bekijken.
                Deze spin bv. , dit is echt te klein hoor. De foto mist zijn effect en er gaat heel wat detail verloren.



                Maar je zei zelf al dat je de foto's groter ging maken... da's dus OK.

                Comment


                • #9


                  Thanks Mic!

                  Wat de fonts van de menu's betreft: die ga ik wat groter maken. De rest heeft al een andere font, en die zou moeten perfect leesbaar zijn.

                  Maar wat de pics betreft; die ga ik niet groter maken denk ik. Ik heb gemerkt dat geen enkele "pro" site trouwens grotere pics toont. Integendeel zelfs. Nu beschouw ik mezelf allesbehalve als een pro, maar ik snap - net als hen - dat alles wat groot genoeg is ooit wel eens wordt gestolen. Zie ook de vele verhalen op dit forum.

                  Wat wel zo is; als ik pics toon op BD zal ik die in groter formaat laten zien natuurlijk.
                  http://www.theafricabug.com

                  Comment


                  • #10
                    Amai, ge hebt er precies werk van gemaakt.
                    Ziet er best goe uit gast.

                    Comment


                    • #11
                      Knappe site Jochen !!
                      De "about" link werkt niet...
                      Greetings,
                      Ace

                      Comment


                      • #12
                        Knap gemaakte site Jochen !
                        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                        Comment


                        • #13
                          Top site (beter dan de 1e )

                          Maar wat de pics betreft; die ga ik niet groter maken denk ik. Ik heb gemerkt dat geen enkele "pro" site trouwens grotere pics toont.

                          Ken genoeg pro site's met foto's op +/- 600 x 400
                          B.V. www.eccentris.com/splash.htm of www.dirklambrechts.com/



                          Mijn site is bijna af ook in flash en de foto's op +/- 600 x 400

                          Gr Robert
                          #Dyslexie#
                          Fotoacademie Amsterdam Digitaal

                          Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

                          Comment


                          • #14
                            OOOO ja

                            Je logo wat beweegt zou ik stil zetten lijd af. En die S met een link zou ik ook weg halen!
                            #Dyslexie#
                            Fotoacademie Amsterdam Digitaal

                            Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

                            Comment


                            • #15
                              kan er niet meer van zeggen dan; schitterend design met goede inhoud!!!
                              visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                              Comment

                              Working...
                              X