Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Mongogamgee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat Mongogamgee

    met je eerste plaats.
    Verder ook voor alle deelnemers een dikke pluim
    Er zaten er heel schoonekes tussen.

    Gelukkig Nieuwjaar aan allen
    Marie-Anne
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

  • #2
    Re: Proficiat Mongogamgee

    Ook van mij een dikke profitiat met je behaalde podiumplaats.
    Tevens ook voor de tweede en derde plaats en de top 12 een dikke profitiat.
    Ook wil ik via deze weg ook aan iedereen mijn beste wensen uitdrukken en een gozond 2012
    De mensen die hier achter de schermen werken niet te vergeten wat zonder hen zou het niet verder kunnen
    Last edited by LesC; 2 januari 2012, 08:54. Reden: Naam winnaar gecorrigeerd
    Nikon D300s met nog wat glas en attributen
    Foto Lucky

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat Mongogamgee

      En ook van mij een proficiat,
      maar ook een proficiat aan alle deelnemers
      eerst was er weinig reactie maar dat had wel wat te maken met het feit dat er nog niet overal kerstverlichting was begin december hé

      Op naar de volgende, hopelijk wintert het een beetje in ons land of we zijn vooral aangewezen op foto's van de wintersporters ...
      Last edited by LesC; 2 januari 2012, 08:54. Reden: Naam winnaar gecorrigeerd
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat Mongogamgee

        Van Harte, eindigde bij mij ook in de voorste regionen.
        grt,bouk.
        Last edited by LesC; 2 januari 2012, 08:54. Reden: Naam winnaar gecorrigeerd
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat Mongogamgee

          dikke proficiat voor Mongogamgee,welverdiend zeker. Ook voor MP61 en frakske , mooie foto 's voor mij
          Last edited by LesC; 2 januari 2012, 08:55. Reden: Naam winnaar gecorrigeerd

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat Mongogamgee

            Dikke proficiat
            Gij waart mijne favoriet
            Grts Maddy
            Last edited by LesC; 2 januari 2012, 08:55. Reden: Naam winnaar gecorrigeerd
            zero

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat Mongogamgee

              Proficiat met je overwinning
              Het was een foto die al van in het begin opviel tussen de rest.
              Ook aan iedereen die heeft meegedaan proficiat.

              natuurlijk ook mijn beste nieuwjaarswensen aan iedereen.
              Last edited by LesC; 2 januari 2012, 08:55. Reden: Naam winnaar gecorrigeerd
              Mijn Fanpagina
              Mijn website
              Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat Mongogamgee

                Een dikke proficiat....welverdiend....was ook één van mijn favorieten!!
                Ook voor MP61 en frakske ne hele mooie!!
                Leuk dat er toch nog veel deelnemers waren....op naar de volgende!!
                Gr Pascale
                Last edited by LesC; 2 januari 2012, 08:56. Reden: Naam winnaar gecorrigeerd
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat Mongogamgee

                  van harte gefeliciteerd met je behaalde overwinning
                  was voor mij ook de beste deze maand
                  ook aan de top 12
                  door al dat regenweer was het geen makkelijke opdracht
                  maar als je de creativiteit van sommige ziet, dan zitten er toch weer pareltjes tussen zoals die van frakske en Gaiphia
                  zelf heel tevreden met mijn tweede plek had niet verwacht om zo hoog te eindiggen
                  Last edited by LesC; 2 januari 2012, 08:56. Reden: Naam winnaar gecorrigeerd
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat Mongogamgee

                    Lichtjes en nachtfotografie...iets wat heel moeilijk mooi vast te leggen is zonder diepgaande beeldbewerking. Ook dat er soms té veel kerstvelichting bij elkaar hangt waardoor een foto vaak te druk is (zoals de mijne ). En dan nog vaak nog veel andere storende elementen in een straatbeeld, maakten dat het volgens mij een heel moeilijk thema was. (+het tegenvallend weer)

                    Daarom een dikke proficiat aan Mongogamgee, die de verstandige keuze gemaakt heeft om te kiezen voor een sobere kerstverlichting, maar dit subliem mooi vast wist te leggen in een straadbeeld. (zelfs zonder de kerstverlichting zou het nog een prachtige foto zijn).
                    Ook aan Liliby die de weerspiegeling van de verlichting mooi wist vast te leggen. Frakske kwam daarintegen erg origineel uit de hoek door de grote spelbreker van deze maand, de regen, in een positieve zin te gebruiken.

                    Mooi (en mooier dan de mijne vind ik zelf) vond ik de fotos van Tilly Meijer en Tigor
                    die voor mij zeker een top 12 waard waren.

                    Zelf was ik niet erg tevreden van mijn foto omdat ik (weeral) te weinig tijd had om me er op toe te leggen. Ook woon ik heel landelijk en ben niet zo "kerstsfeer-achtig" aangelegd waardoor ik eigenlijk niet wist waar ik naar toe moest. Door een tip van iemand ben ik in Roeselare terecht gekomen waar een zeer mooie kerstversiering was maar...o zo druk en vanalles die in de weg stond of hing. Maar zoals Dare2fly als comment gaf heb ik gepoogd er het "beste uit te halen". Ik was eigenlijk verwonderd dat ik in de top 12 zat.

                    Ik heb besloten om volgend jaar niet meer mee te doen door allerlei omstandigheden. In die 3 jaar van deelnames heb ik véél geleerd (alles eigenlijk, want ik kende niets van fotografie bij aanvang). Daarom dank aan allen die, door hun comments, me veel bijgebracht hebben. Ook aan Spooky voor zijn inzet om de challenge draaiende te houden.
                    Misschien dat ik wel sporadisch nog eens mee doe als het thema mij ligt . (zoals nu: winterlandschap )

                    Ook zou ik nog een dikke proficiat willen geven aan Dare2fly met zijn eerste plaats in de jaaruitslag. Hij was onbetwist de sterkste en regelmatigste deelnemer dit jaar. Ook aan Dmiddern met zijn derde plaats, die zeker een kanshebber is voor de jaaruitslag volgend jaar.
                    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat Mongogamgee

                      We zullen U missen Erven.

                      We konden, altijd uit leren uit Uw prachtige maandelijkse deelname.

                      Uw tweede plaats in de jaarrangschikking 2011, is dan ook een terecht verdiende plaats.

                      Uw commentaren, op de inzendingen deden ons altijd deugt. Deze waren altijd eerlijk, leerrijk en goed doordacht.

                      U blijft altijd welkom en we hopen, dat U af en toe toch nog eens komt piepen.

                      Ik weet, dat je het moeilijk zal hebben om van de Challenge af te kicken.

                      Ik wens U het allerbeste en veel plezier in de werkzaamheden die heel wat van Uw vrije tijd opslorpen.
                      Spookys Fotoweb
                      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                      Comment

                      Working...
                      X