Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

firmware van Pentax

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • firmware van Pentax

    Zijn er onder jullie mensen die een Pentax K10D hebben en die weten hoe ik een upgrade kan doen naar de laatste versie van de firmware?

  • #2
    Re: firmware van Pentax

    Oorspronkelijk geplaatst door serveriusp Bekijk bericht
    Zijn er onder jullie mensen die een Pentax K10D hebben en die weten hoe ik een upgrade kan doen naar de laatste versie van de firmware?




    Grtz,
    Jan
    PENTAX-IstD,IstDS,K100D,K10D, K5, K1 en 50 analoge Pentaxen en de nodige lenzen) BD0376BE

    Comment


    • #3
      Re: firmware van Pentax

      de software had ik al gevonden, maar het zijn de handelingen en de verschillende stappen op zich die mij niet duidelijk zijn.

      Comment


      • #4
        Re: firmware van Pentax

        Oorspronkelijk geplaatst door serveriusp Bekijk bericht
        de software had ik al gevonden, maar het zijn de handelingen en de verschillende stappen op zich die mij niet duidelijk zijn.
        De bestanden uit de zip op een SD-kaartje zetten in de hoofdmap van het kaartje. Dit kaartje in je camera stoppen en deze aanzetten terwijl je de menu-knop ingedrukt houdt. De upgrade zal dan starten.

        Zorg er wel voor dat je batterij voldoende opgeladen is!

        Wim
        Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

        Comment


        • #5
          Re: firmware van Pentax

          'k zou het niet beter kunnen uitleggen
          Een ex Pentax gebruiker
          Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

          Comment

          Working...
          X