Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

inzenden foto challenge en Exif

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • inzenden foto challenge en Exif

    Mijn foto is al een paar keer afgekeurd omdat er geen exif werd meegezonden. Hoe kan ik dit doen? Met bepaald programma? Ik verklein de foto altijd in photoshop.
    Groet Annie

  • #2
    Re: inzenden foto challenge en Exif

    Hallo Pam2,

    Ik kan voorlopig Uw foto niet valideren omdat de foto is binnengelopen zonder EXIF.

    Normaal voldoet Uw foto aan de Challenge Rules voor zover de foto werd genomen na 31 Nov 11.

    Lat me per PM-bericht of via de gewone mail de opname datum kennen zodat ik Uw foto kan valideren.

    Op U gestelde vraag
    Hoe kan ik dit doen? Met bepaald programma? Ik verklein de foto altijd in photoshop.
    kan ik voorlopig geen antwoord geven. Dit omdat ik momenteel niet thuis ben en me bevind in een gebied waar internet moeilijk en traag werkt. Maar ik beloof U ls ik terug thuis ben (= na 25 Dec 11) Op U vraag een antwoord te geven.

    Laat gewoon dus de opname datum mij geworden liefst voor 23 Dec om 23u59 gezien na 23 Dec 11 de inzendingen voor deze Challenge normaliter afgesloten worden.

    Voorlopig wordt Uw foto niet geweigerd nog gevalideerd. De foto blijft gewoon in afwachting op de Challenge server staan tot ik van U melding krijg van de opnamedatum.

    Met vriendelijke groeten,

    Spooky
    Mod Challenge BD
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: inzenden foto challenge en Exif

      Oorspronkelijk geplaatst door PAM2 Bekijk bericht
      Mijn foto is al een paar keer afgekeurd omdat er geen exif werd meegezonden. Hoe kan ik dit doen? Met bepaald programma? Ik verklein de foto altijd in photoshop.
      Groet Annie
      Bij het verkleinen in Photoshop gaat de EXIF niet verloren. De EXIF gaat verloren bij het opslaan. Sla op als JPG, maar niet "voor web"
      Ik heb de engelstalige CS5, maar bij mij ziet het menu er zo uit:
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment

      Working...
      X