Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verlaten gebouwen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verlaten gebouwen

    Hallo,ga volgende week voor enkele dagen naar le touquet paris plage.Weet niemand verlaten hotels,scholen,ziekenhuizen,fabrieken of andere gebouwen in de buurt?Indien je ze niet op het forum wil zetten kun je ze dan mailen aub(deproostpruvost@telenet.be)?Ik weet ook enkele plaatsen in belgie,duitsland en italie.Alvast bedankt.Groeten henk

  • #2
    Re: verlaten gebouwen

    Kdenk dat jij echt nog in sinterklaas gelooft ze.
    Een echte urbexer geeft geen adressen aan 'onbekende' laat staan aan mensen die ze kennen.Het is een rot mileuke.

    Comment


    • #3
      Re: verlaten gebouwen

      Oorspronkelijk geplaatst door deproost h Bekijk bericht
      ..........Ik weet ook enkele plaatsen in belgie,duitsland en italie.
      ik ook;

      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: verlaten gebouwen

        Oorspronkelijk geplaatst door deproost h Bekijk bericht
        Hallo,ga volgende week voor enkele dagen naar le touquet paris plage.Weet niemand verlaten hotels,scholen,ziekenhuizen,fabrieken of andere gebouwen in de buurt?
        Le Touquet is een ietwat chaotisch aangelegd dorp, interessant voor landschaps- en stadschapfoto's.
        Ik weet overigens niet wat de mensen tegenwoordig hebben gezien in al die verlaten en vervallen toestanden. Volgens mij is het een hype met weinig inhoud.
        Waarmee ik eigenlijk bedoel: maak bijvoorbeeld een reportage over Le Touquet. Of over de prachtige omstreken.

        Comment


        • #5
          Re: verlaten gebouwen

          Ik ben hier geweest:

          L'ancienne papeterie d'Essonnes ... gigantisch groot en in de onmiddellijke buurt van Parijs.

          Château de Franconville aux bois ... staat leeg en er is een sanatorium ... Foto's

          Sanatorium Vexin ... makkelijk te vinden ...


          Heb ik nu een "code" geschonden? Nee ... deze locaties zijn gekend als Dadipark.
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: verlaten gebouwen

            Hallo,bouk en fotofolio alvast bedankt.Dirkske een mens kan maaar vragen en er zullen er wel zijn die mensen willen helpen maar misschien bang om zelf geen plaatsen meer te krijgen als ze er èèn doormailen.Control z je kan er toch wel mooie foto's nemen.Het is niet alleen de plaats zelf maar ook de vraag waarom staat het leeg.Kwam overlaatst in een privekliniek waar alles nog aanwezig was.Dan ga je vragen stellen en is het ook nog spannend.Groetjes Henk

            Comment

            Working...
            X