Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speciaalzaken in Keulen of Aachen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Speciaalzaken in Keulen of Aachen

    Naar het schijnt zijn deze steden goed bereikbaar met de trein. Is er daar al iemand gaan shoppen? Zijn er daar goede speciaalzaken voor fotografie? Ben op zoek naar lenzen voor Canon EOS 10D aan betaalbare prijzen. Alle tips zijn welkom! Eventueel Aachen met de wagen (hé dat rijmt) - veel verder wil ik niet rijden.
    http://www.demetrius.be
    Canon EOS 10D with battery grip + the following Canon EF USM lenses: 17-40mm f4,0 L | 50mm f1,4 | 28-135mm f3,5-5,6 IS | 35-350mm f3,5-5,6 L | 100mm f2,8 Macro

  • #2
    Aken is een mooie stad voor te shoppen.
    Zowel voor andere winkeltjes als fotozaken.
    Je hebt de grote (duurdere) technische warenhuizen zoals Mediamarkt en Saturn (boven kaufhof).
    En je hebt de fotozaken.. AC foto of Foto Preim en AudioPhil.
    Ik ga meestal bij Foto Preim juist naast de Dom op 't einde van de winkelstraat rechts.
    Daar hebben ze veel lenzen enz...
    Ook AudioPhil is goed.. kleine gezellige winkel met veel stock.
    Maar deze is ietsje buiten het winkelcentrum gelegen. (achter het univ als je vanuit het winkelcentrum komt)
    Als je der nog nooit geweest bent, is het best dat je een stadsplannetje meeneemt (kan je op 't internet vinden) en de straten noteerd waar je naartoe wil. anders ga je kilometers lopen voor niets, want 't is geen kleine stad.

    Ik ga altijd met de wagen, omdat ik vlakbij woon (Genk) ik neem de tweede afrit centrum en parkeer onder het bushof (bussenhalte) aan de Couventstrasse. (4 euro voor een halve dag)
    Vandaaruit is het winkelcentrum vlakbij en deze parking ligt zowat centraal van alle computer en fotowinkels.


    Comment


    • #3
      Bedankt voor de tips. Bij AC Foto heb ik online besteld. We zullen zien wat hun service is. Misschien rij ik wel eens tot daar.
      -------------------------------------------
      Weet je soms wat de openingsuren zijn van de vermelde shops?
      http://www.demetrius.be
      Canon EOS 10D with battery grip + the following Canon EF USM lenses: 17-40mm f4,0 L | 50mm f1,4 | 28-135mm f3,5-5,6 IS | 35-350mm f3,5-5,6 L | 100mm f2,8 Macro

      Comment


      • #4
        voor AC foto en Preim:

        Öffnungszeiten:
        Mo-Fr: 10:00-18:30 Uhr
        Sa : 10:00-15:00 Uhr

        Comment


        • #5
          Thanks!
          http://www.demetrius.be
          Canon EOS 10D with battery grip + the following Canon EF USM lenses: 17-40mm f4,0 L | 50mm f1,4 | 28-135mm f3,5-5,6 IS | 35-350mm f3,5-5,6 L | 100mm f2,8 Macro

          Comment


          • #6
            Ik geloof overigens wel dat het prijs niveau van de winkel van ac-foto hoger ligt dan van hun web-winkel.

            groeten

            Comment


            • #7
              Originally posted by demetrius
              Bedankt voor de tips. Bij AC Foto heb ik online besteld. We zullen zien wat hun service is. Misschien rij ik wel eens tot daar.
              -------------------------------------------
              Weet je soms wat de openingsuren zijn van de vermelde shops?
              De service bij AC is heel goed, heb mijn 10D en toebehoeren daar online gekocht en naar huis laten opsturen. De communicatie deed ik via mail en ze waren vrij snel met antwoorden.
              Als jehet het daar bestelt en het zelf gaat ophalen zou het zo'n 10 à 15% duurder zijn (personeelskost, onkosten winkel,....) De online bestellingen gebeuren ook bij AC maar niet in de winkel zelf.

              groetjes
              Groetjes Mac Patrick
              Sometimes you can't make it on your own
              Make Poverty History www.one.org
              They Don't Need Your Money, They Need Your Voice

              Canon dinges
              BDxxxBE

              Comment

              Working...
              X