Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto verdwenen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto verdwenen?

    Waar is de foto naartoe met de rode achtergrond? Wat is er gebeurd met de stemmen die deze foto heeft gekregen en wat met de commentaar?
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

  • #2
    De inzender van de foto heeft waarschijnlijk zijn/haar foto verwijderd en vervangen door een andere/betere inzending. Zo lang je mag inzenden, mag je je ingezonden foto veranderen. MAAR ... alle stemmen en commentaren die je voor je eerste inzending had gekregen verdwijnen in de prullenbak. Je start dus terug van nul ...
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Originally posted by filipo
      De inzender van de foto heeft waarschijnlijk zijn/haar foto verwijderd en vervangen door een andere/betere inzending. Zo lang je mag inzenden, mag je je ingezonden foto veranderen. MAAR ... alle stemmen en commentaren die je voor je eerste inzending had gekregen verdwijnen in de prullenbak. Je start dus terug van nul ...
      Ah ok, had dit nergens in het reglement gevonden. Vind het wel spijtig van de mensen die de moeite hebben genomen om commentaar te geven.
      Gallery: http://www.fotogallerij.be

      Comment


      • #4
        Originally posted by rept

        Ah ok, had dit nergens in het reglement gevonden. Vind het wel spijtig van de mensen die de moeite hebben genomen om commentaar te geven.
        Je leest er vlug over maar het staat toch in het reglement (1e paragraaf) :
        De Challenge of the Month is een door BD georganiseerde uitdaging, waarbij maandelijks een te fotograferen onderwerp wordt opgegeven. Alle leden mogen deelnemen door maandelijks één foto in te zenden. Deze foto kan eventueel worden vervangen, maar daarbij vervalt uiteraard de score op de vorige foto. Tot op één week vóór de einddatum van een challenge kunnen foto’s worden ingestuurd.


        En als ik mij goed herinner had iemand op die foto als commentaar gegeven dat het jammer was dat het rood te prominent aanwezig was. Wellicht heeft de commentaar dus juist aanleiding gegeven tot het wijzigen van de foto en was de commentaar dus voor de inzender niet voor niets ... (nee, het was niet mijn foto, noch mijn commentaar)
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Originally posted by filipo
          Je leest er vlug over maar het staat toch in het reglement (1e paragraaf) :
          Inderdaad! Heb er duidelijk over gelezen. Merci
          Gallery: http://www.fotogallerij.be

          Comment


          • #6
            Ik vind het juist positief als het commentaar leidt tot een betere foto.
            En dat komt wel regelmatig voor.
            Is dat niet de bedoeling van de challenge?

            Comment


            • #7
              Originally posted by Act
              Ik vind het juist positief als het commentaar leidt tot een betere foto.
              En dat komt wel regelmatig voor.
              Is dat niet de bedoeling van de challenge?
              Zeker, maar foto is terug en achtergrond is nog altijd dezelfde.
              Gallery: http://www.fotogallerij.be

              Comment


              • #8
                Inderdaad de foto is terug. Met dezelfde achtergrond. Maar ik meen wel een klein verschil te merken ik zie nu een klein groen insect op de tak.Ik vermoed dat de eigenaar van de foto zijn foto niet omwille van mijn comentaar heeft verwijdert. Maar nu voor hem de meer juiste foto met het GROENE insect heeft aangeboden. Of was het groene insect op de vorige foto ook aanwezig. Het is niet omdat ik de rode achtergrond storend vind dat de foto minder geslaagd is. Nu ik het groene insect heb opgemerkt betekent dit een meerwaarde die passend is voor deze chalenge.
                Spookys Fotoweb
                BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                Comment

                Working...
                X