Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Perskaart via welke organisatie??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Perskaart via welke organisatie??

    Beste,

    ik zou voor 2012 graag een perskaart willen aanvragen, maar er zijn zoveel verschillende organisaties dat ik nu niet precies weet waar best te doen.
    * VVJ
    * VJV
    * VJPP

    Ik ben geen beroepsfotograaf maar freelance fotograaf.
    Waar kan ik best terecht?
    Want sommigen spreken voor hun freelance fotografen van een 'lidmaatschap en een lidkaart', maar dit is dan toch geen echte perskaart he.
    Wie kan helpen of raad geven...

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Perskaart via welke organisatie??

    Bij géén enkele ...

    Bij allen moet je journalist zijn in hoofdberoep en dit kunnen aantonen d.m.v. bv. publicaties.

    Als je een perskaart wil hebben waar er duidelijk PERS opstaat dan vrees ik ervoor.

    Ik beschik over een perskaart (officiële) en heb deze eigenlijk nog maar vrij weinig moeten fysiek tonen. Accreditatie gaat via naam.
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Perskaart via welke organisatie??

      Bij welke instantie ben jij dan lid?
      Ik kan wel een aantal publicaties aantonen hoor (de meeste spreken van 10 stuks) + vergoedingen.

      Weet gewoon niet bij welke instantie best aan te kloppen.

      Comment


      • #4
        Re: Perskaart via welke organisatie??

        Ik ben lid bij periodieke pers (magazines) ...

        10 publicaties kan zijn ... ik zit daar per jaar ruimschoots over ...
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: Perskaart via welke organisatie??

          Is dat dan de http://www.ajpp-vjpp.be?
          Wat voordelen hebben jullie dan?
          Ben je freelance of vast in dienst?

          Comment


          • #6
            Re: Perskaart via welke organisatie??