Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotokaartjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotokaartjes

    Hallo,

    Ik ben vandaag foto's gaan trekken in een school. De bedoeling was om feestfoto's te maken en die met de kerstmarkt te verkopen. Nu wil ik van al die foto's een nieuwjaarskaartje maken maar ik vind geen enkele dienst die fotokaartjes maakt die je niet in paketten van bv. 10 stuks moet bestellen. Van elke foto zou ik dus maar één of twee kaartjes moeten hebben.

    Weet iemand waar ik dit kan doen ?

    Ik hoor het graag !

  • #2
    Re: Fotokaartjes

    ik heb nogal goede ervaring met www.pixbook.net
    je heb een hele grote vrijheid om je kaartjes samen te stellen,
    dit wat betreft aantal foto's op één zijde, grote van foto's ,
    voor en achterzijde.
    je besteld per veelvoud van 20 kaartjes, maar elk kaartje kan je apart opstellen of alle
    kaartjes dezelfde ;
    ik vond tot nu toe niets dat meer eigen creativiteit en vrijheid biedt..
    succes..

    Comment


    • #3
      Re: Fotokaartjes

      bij smartphoto kan je ze per 1 bestellen, je krijgt wel kortingen bij meer dan 10 dacht ik maar dit kunnen 10 verschillende kaartjes zijn.
      President Merkin Muffley: Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.

      Comment


      • #4
        Re: Fotokaartjes

        Ik ga het met smartphoto doen, nu ook 25% korting en gratis verzending vanaf 40euro.
        Omdat het vroeger extrafilm noemde was ik de nieuwe naam vergeten... Maar je kan inderdaad per foto één kaart bestellen ! Bedankt!

        Comment


        • #5
          Re: Fotokaartjes

          bij pixbook krijg je meer vrijheid over formaat van de foto op je kaartje
          maar ok je doet maar.
          Nu bij pixbook ook 25% korting met code KERST
          --

          Comment


          • #6
            Re: Fotokaartjes

            Ja ik weet het maar ik krijg dat programma niet gedownload. Ik ga het nog eens proberen.
            Edit: er staat systeemvereisten: 512 MB ram geheugen, Windows XP of hoger. Ik heb een mac dus volgens mij ligt het daaraan ;s
            Maar Pixbook zou me wel goedkoper uitkomen dus ik zou het op een windows kunnen doorsturen.
            Last edited by _Anna; 6 december 2011, 12:53.

            Comment


            • #7
              Re: Fotokaartjes

              Hallo,

              Er is meer dan voldoende keuze te vinden op het internet. Sommige websites groeperen ook de beste acties van het moment. Ik ga persoonlijk steeds kijken op www.fotowegwijs.be

              Comment


              • #8
                Re: Fotokaartjes

                Oorspronkelijk geplaatst door _Anna Bekijk bericht
                Ja ik weet het maar ik krijg dat programma niet gedownload. Ik ga het nog eens proberen.
                Edit: er staat systeemvereisten: 512 MB ram geheugen, Windows XP of hoger. Ik heb een mac dus volgens mij ligt het daaraan ;s
                Maar Pixbook zou me wel goedkoper uitkomen dus ik zou het op een windows kunnen doorsturen.
                Volgens de Pixbook FAQ

                Is de Pixbook software compatibel met Mac of Linux?
                Neen, maar u kunt wel een gebruiksklare PDF opleveren die wij dan afdrukken en afwerken.
                Op Mac kunt u bvb. via iPhoto of InDesign een PDF aanmaken en ons bezorgen.
                Mijn advies: blijf weg van firma's die geen rekening houden met een steeds grotere groep van Mac-gebruikers.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Fotokaartjes

                  @Anoukk: Ik vind er echt niet veel waar je meerdere foto's kan sturen en van elke foto één kaartje wordt gemaakt... Als jij er nog weet mag je dat alijd zeggen.

                  @LesC: Dat snap ik maar het publiek zal ik maar zeggen van die school heeft niet zo'n groot budget dus we moeten alles zo goedkoop mogelijk houden.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotokaartjes

                    www.135mm.be
                    @135mm_leuven
                    info@135mm.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotokaartjes

                      @ roeland: ziet er mooi uit! ga ik zeker opslaan maar deze kaartjes moet ik de 16de zeker ontvangen dus levertijd mag niet meer als 5 werkdagen bedragen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotokaartjes

                        vind het erg spijtig dat het niet lukt met Pixbook, heb net 40 kaartjes besteld met elk een apart boodschapje voor elke ontvanger, handig. Waarom bieden andere
                        sites niet zoveel vrijheid aan? Je bent steeds gevangen in een of andere vaste lay out.
                        Maar LesC. heeft overschot van gelijk pixbook moet maar moderniseren.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotokaartjes

                          Ik heb juist mijn bestelling naar pixbook opgestuurd. (Ik heb van iemand een windowscomputer mogen gebruiken.) Ik was in de veronderstelling dat 120 kaartjes mij 44,95 euro gingen kosten in plaats van 89,70 euro. De prijslijst op de site is een beetje misleidend... Korting op grotere hoeveelheden gaat blijkbaar enkel bij een dubbele set van 20 kaartjes ?

                          Ik hoop dat het er een beetje deftig gaat uitzien, was een heel gedoe om het in orde te krijgen, tenslotte de achterkant weggelaten en opgestuurd want moet tegen woensdag klaarliggen en ik wil mijn dag beëindigen. Spannend !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotokaartjes

                            Vreemd, de korting werkte bij mij, ik betaalde 20.46 € (verzending inbegrepen)
                            voor 40 kaartjes 210x100 mm
                            Tegen woensdag dat wordt krap, ik heb vroeger bij dringende zendingen
                            afgehaald om zeker te zijn (is in Sint Niklaas)
                            Ben benieuwd.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fotokaartjes

                              We hadden daarvoor gebeld en ze zeggen dat ze dat klaarkrijgen
                              als ik nog een mailtje stuurde (zojuist ook een mailtje teruggehad dat het in orde was).
                              En afhalen in st niklaas gaan we doen! Het zekere voor het onzekere nemen.


                              Dat van die korting ging dus niet bij mij,
                              of ik heb in het programma iets fout gedaan?
                              (Ik heb 6 sets van 20 kaartjes besteld en telkens in winkelwagen gezet als één set klaar was)
                              Ik ga woensdag in ieder geval eens vragen hoe dat zit.

                              Comment

                              Working...
                              X