Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotozaken in de buurt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotozaken in de buurt

    Hallo

    Ik heb hier ooit al eens een onderwerp zien passeren waar er vermeld werd welke winkels er in de buurt zijn en hoe de service er is. Nu deze topic is redelijk verouderd en daarom dacht ik om een nieuwe te starten omdat ik zelf op zoek ben naar een fotozaak in de buurt.

    De grotere (Studio 73, konijnenberg, ...) die kennen de meeste wel.

    Nu ik ben op zoek naar winkels in Vlaams Brabant en liefst omgeving Diest-Tienen-Aarschot-Leuven.


    Ik zou zeggen vul maar aan met winkels en met ervaringen.

    Alvast bedankt.
    Last edited by Passion_Victim; 14 december 2011, 19:51. Reden: Extra info gezocht

  • #2
    Re: Fotozaken in de buurt

    leuven:
    Op de tiensesteenweg, kort aan tiensepoort
    FOTOLABO NV LEOPOLD VANDERKELENSTRAAT 17
    Diest:
    ken ik er maar eentje: foto meurs, hasseltsestraat; zeker voor mijn analoog materiaal
    Tienen en Aarschot kan ik je niet direkt helpen.
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Fotozaken in de buurt

      Alvast bedankt

      Ik ben gewoon op zoek naar een fotozaak in de buurt om wat spullen te kopen en dan is het handig om als er later problemen zouden zijn daar terug terecht te kunnen voor wat uitleg.

      Ik heb ondertussen nog wat gezocht en ben deze nog tegengekomen
      Studio foto 4
      Foto Leeman
      Foto Demarsin

      Iemand ervaring met deze zaken? Of andere?

      Comment


      • #4
        Re: Fotozaken in de buurt

        demarsin, da's hier bij ons in scherpenheuvel was ik al vergeten...

        Geen al te grote zaak, wel veel kennis en goede uitleg bij alles, kunnen ook gewoon bestellen. zijn wel zeker niet bij de goedkoopste.
        De gustibus et coloribus non est disputandum
        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

        Comment


        • #5
          Re: Fotozaken in de buurt

          Hallo,

          In Tienen heb je nog (Selexion) Fotomarkt boven in de Leuvensestraat.
          Maar voor de rest zijn er aan die kanten niet veel winkels meer. (Ik woon tussen Sint-Truiden en Tienen) Vroeger had je Robyns in Sint-Truiden op de markt, maar die is daar ondertussen weg en ik denk niet dat hij gewoon verhuisd is.
          Af en toe ga ik eens naar Studio 73 in Geel in het weekend ofzo.

          Maar hier in de buurt ga ik regelmatig eens bij Fotomarkt binnen.

          Hopelijk heb ik je kunnen helpen!
          Last edited by Jannes Canon Eos; 7 december 2011, 13:33.
          Jannes Bollen
          Website / Facebookpagina

          Comment


          • #6
            Re: Fotozaken in de buurt

            Allemaal al bedankt

            @TomStr
            Het eerste deel van uw uitleg bij Demarsin is goed, altijd handig als er iemand is die goede uitleg kan geven. Het laatste deel van de zin is minder

            Heb er nog eentje gevonden
            Peter Verhaegen fotografie

            Nog effe wachten misschien dat er nog een paar reacties volgen en anders al eens langsgaan in enkele zaken.

            Comment


            • #7
              Re: Fotozaken in de buurt

              Niemand die nog suggesties heeft van winkels?

              Comment


              • #8
                Re: Fotozaken in de buurt

                Even een aanpassing gedaan.

                Wie weet er fotozaken in Vlaams-Brabant die Sony verdelen.
                Want overal waar je komt is het ofwel Nikon of Canon. Niets op tegen. (voor hier een discussie over begint )

                Maar ik zoek dus een zaak waar ze Sony hebben liggen en niet enkel op bestelling. Ik heb eerst het toestel eens graag in mijn handen voor ik het koop.

                mvg

                Comment


                • #9
                  Re: Fotozaken in de buurt

                  Oorspronkelijk geplaatst door Passion_Victim Bekijk bericht
                  Even een aanpassing gedaan.

                  Wie weet er fotozaken in Vlaams-Brabant die Sony verdelen.
                  Want overal waar je komt is het ofwel Nikon of Canon. Niets op tegen. (voor hier een discussie over begint )

                  Maar ik zoek dus een zaak waar ze Sony hebben liggen en niet enkel op bestelling. Ik heb eerst het toestel eens graag in mijn handen voor ik het koop.

                  mvg
                  Er is toch een Sony Center in het centrum van Leuven ... Of ze kaas gegeten hebben van fotografie weet ik wel niet, want ze hebben ook audio & video e.d.. En de prijzen zullen gewoon de officiële prijzen zijn. En als ze daar geen voorraad hebben dan weet ik het niet meer ...
                  Master the craft, and the art will follow.
                  Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                  http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotozaken in de buurt

                    Oorspronkelijk geplaatst door DominiekC Bekijk bericht
                    Er is toch een Sony Center in het centrum van Leuven ... Of ze kaas gegeten hebben van fotografie weet ik wel niet, want ze hebben ook audio & video e.d.. En de prijzen zullen gewoon de officiële prijzen zijn. En als ze daar geen voorraad hebben dan weet ik het niet meer ...
                    Ik ben daar al eens langgeweest. Dit was net voor de lancering van de nieuwe toestellen A35, A65 A77.

                    En heb toen na veel aandringen eens de A55 (was het eninge toesel aanwezig) mogen vastnemen. Maar daar stopte het ook, ik mocht hem niet aanzetten, ik kon toen niet door de evf kijken, wat ik toch wel eens wou proberen voor ik er eentje zou kopen. En qua uitleg was het ook pover.

                    Het enig wat heel goed was, was dat ik direct eentje kon kopen. Dat ging zeer vlot, hij was al bijna 1 halen om te verkopen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotozaken in de buurt

                      Foto Leeman is een uitstekende zaak, gerund door vader en zoon die allebei uitstekend op de hoogte zijn van zowel analoge als digitale fotografie, de tijd nemen om je alles uit te leggen en heel goede service achteraf bieden ;ik heb het mogen ervaren met mijn Nikon D70 die ik niet eens daar gekocht had (toen kende ik ze nog niet).

                      Warm aanbevolen.

                      Stefan.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Passion_Victim Bekijk bericht
                      Alvast bedankt

                      Ik ben gewoon op zoek naar een fotozaak in de buurt om wat spullen te kopen en dan is het handig om als er later problemen zouden zijn daar terug terecht te kunnen voor wat uitleg.

                      Ik heb ondertussen nog wat gezocht en ben deze nog tegengekomen
                      Studio foto 4
                      Foto Leeman
                      Foto Demarsin

                      Iemand ervaring met deze zaken? Of andere?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotozaken in de buurt

                        Oorspronkelijk geplaatst door gliderbee Bekijk bericht
                        Foto Leeman is een uitstekende zaak, gerund door vader en zoon die allebei uitstekend op de hoogte zijn van zowel analoge als digitale fotografie, de tijd nemen om je alles uit te leggen en heel goede service achteraf bieden ;ik heb het mogen ervaren met mijn Nikon D70 die ik niet eens daar gekocht had (toen kende ik ze nog niet).

                        Warm aanbevolen.

                        Stefan.
                        Bedankt voor de reactie

                        ik ben daar ook al geweest maar blijkbaar hebben ze het niet zo voor Sony. Ze hebben blijkbaar meer ervaring met Nikon en proberen ook meer in die richting te verkopen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotozaken in de buurt

                          Dat kan ik van mijn winkel gelukkig niet zeggen (Tecqmenne, Dendermonde). Die gebruikt zelf Nikon, maar kan me van Sony ook alles uitleggen . Als de winkelier z'n dingen niet kent, dan moet hij 't ook niet aanbieden...
                          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                          Comment

                          Working...
                          X