Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnen met evenementfotografie ? of toch even wachten ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beginnen met evenementfotografie ? of toch even wachten ?

    Beste lezers,
    Ik ben een student van 16 die sinds kort begonnen is met fotografie,
    Graag zou ik foto's nemen op fuifen etc..
    Maar weet niet goed of ik daar wel het juiste materiaal voor heb ?
    Graag jullie mening ?
    Ik heb een Nikon D3100 (beginner) met Nikon18-105mm, Tamron 70-300mm,
    Flits-> SB-700 & Battery grip ?

    Alvast bedankt !
    Enkele foto's->http://www.facebook.com/Jordy.Van.D

  • #2
    Re: Beginnen met evenementfotografie ? of toch even wachten ?

    Dat materiaal mag geen probleem zijn, 18-105 zal erg bruikbaar zijn net als je SB700. Je moet eens een aantal sites bezoeken van fuif-fotografen.
    Een kennis van mij is dit ook net beginnen doen. Voorbeeld: picturepower.be

    Comment


    • #3
      Re: Beginnen met evenementfotografie ? of toch even wachten ?

      niet wachten, gewoon beginnen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Beginnen met evenementfotografie ? of toch even wachten ?

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        niet wachten, gewoon beginnen.
        grt,bouk.
        ja, gewoon doen.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: Beginnen met evenementfotografie ? of toch even wachten ?

          Je kan enkel leren uit je fouten.
          Vooruit is de makkelijkste richting
          Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
          website: http://www.hung.be
          facebook - Instagram

          Comment


          • #6