Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Hestia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat Hestia

    van harte gefeliciteerd met je verdiende overwinning
    ik vond het een extreem moeilijk thema en ik vond jouw foto van in het begin héél knap. Ik vond het quasi onmogelijk in te schatten wie de winnaar zou zijn deze maand, maar in mijn hoofd was jouw foto er wel bij, alhoewel ik meer en meer vond dat de foto onmogelijk een creatie kon zijn; maar de mystieke sfeer en de mist+fabriek maken hem een verdiende winnaar.
    felicitaties aan de volledige top 12 trouwens

    persoonlijk ben ik een beetje ontgoocheld dat we nu op zoek moeten naar kerstverlichting terwijl ik mijn hoop al op het vrije thema had gezet, ik heb de forumentry pas vandaag gezien, maar bon; ... we zien wel hoever we daar mee komen!
    http://www.pixel7.be

  • #2
    Re: Proficiat Hestia

    't Was lang geleden dat ik in de Challenge gekeken heb.
    Erg hoog niveau, deze keer.

    Proficiat aan de laureaten.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat Hestia

      Proficiat met je overwinning Hestia! Een mooie mistfabriek

      Er zaten verschillende van mijn favorieten in de top 12 (o.a. Tantine, Christa44 & Boris 165)
      Het was mijn eerste challenge, maar 't is zeker voor herhaling vatbaar.
      Nikon D7000 - Nikkor AF-S 18-105mm VR + Nikkor 60mm f2.8 Micro + Tamron 70-300 F/4-5.6 Di VC + Tamron 17-50mm F2.8 SP Di II

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat Hestia

        Hestia, gefeliciteerd met de overwinning, ik vond het van begin af aan een prachtige foto en een terechte winnaar!

        Dit was de eerste keer dat ik meedeed met de challenge, ik vond het wel leuk. In december ga ik er ook terug voor!
        Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
        You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat Hestia

          Van Harte maar ik zat er weer naast.!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat Hestia

            Proficiat Hestia!!
            Een hele mooi opname met heel veel sfeer!!

            Ook feliciteer ik alle andere deelnemers..want de maand november was echt niet gemakkelijk !! Spooky....je hebt het ons heel moeilijk gemaakt!!

            Op naar december!!
            Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat Hestia

              Proficiat Hestia
              Een knappe foto
              En ja, dit was een héél moeilijke challenge !!!
              Grts Maddy
              zero

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat Hestia

                Ook mijn welgemeende felicitaties aan de winnaar Hestia, die voor de eerste maal bij mijn weten aan de Challenge deelneemt.

                U mag terecht fier zijn met Uw overwinning zeker daar U hier de winnaar wordt van een Challenge met erg hoge moeilijkheidsgraad. Vooral het toeval vond hier in grote mate het overwicht en toch kan men in zekere mate spreken van creativiteit. Het creatieve zit hem hier vooral in Uw opmerkingsvermogen. Men moet als fotograaf oog hebben van uitzonderlijke omstandigheden. Daarnaast komen er heel wat andere aspecten aan bod zoals :
                Het maken van de juiste keuze, het standpunt, sluitersnelheid,diafragma, omkadering zelfs de keuze van de juiste lens bepaald het juiste beeld. Hier kwam de creatieve handeling van de fotograaf tot uiting door het juiste gebruik en kennis van zijn toestel. Of zou het toch allemaal een toeval zijn geweest.
                Ook de foto van Boris die de eervolle tweede plaats weet weg te kapen, draagt mijn voorkeur. Bij deze foto is het vooral de creativiteit en samenspraak van toevallig geluk die de foto maakt. Alhoewel, er bij een dergelijke foto ook een dosis geluk mee zal gemoeid zijn, vraagt een dergelijke compositie ook een grote beheersing van het toestel. Het toeval is zeker te zoeken, bij het opspatten van een mooie waterdruppel.

                Ook Christa44 verdiend felicitaties voor behaalde derde plaats. Ook Christa44 nam voor de eerste maal deel aan een Challenge. Hier haalt de creatie de overhand op het toeval. De juiste manier van belichten creëert een mooi hartje. De tekst lijkt me mooi te passen in de romantische sfeer die dit beeld schept.

                Ondanks de hoge moeilijkheidsgraad van de opgave wil ik iedereen danken voor hun deelname. Ieder deelnemer verdiend een pluimpje voor de durf en moed om zich te hebben gewaagd aan deze Challenge.
                Spookys Fotoweb
                BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat Hestia

                  Proficiat aan de top drie, maar ook aan iedereen die meegedaanheeft aan deze toch niet makkelijke challenge. Het was voor mij een niet voor de hand liggend thema, wat ook te zien is in het resultaat.
                  Op naar de volgende waar iedereen voor de laatste keer dit jaar zijn beste beentje naar voor zal steken.
                  Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                  Foto Lucky

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat Hestia

                    ik was eigenlijk van plan om een zwangere vrouw te fotograferen, maar ik heb er geen gevonden, behalve dan mijn eigen vrouw, maar die is niet ver genoeg om duidelijk te zijn ..
                    http://www.pixel7.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat Hestia

                      Gefeliciteerd Hestia
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat Hestia

                        Beter laat dan nooit Van Harte Proficiat Hestia.
                        Een verdiende overwinning
                        En zoals al eerder gezegd werd, het was geen gemakkelijke maand.
                        Mijn Fanpagina
                        Mijn website
                        Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

                        Comment

                        Working...
                        X