Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzekering voor fotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verzekering voor fotograaf

    Beste,
    Ik ben sinds dit jaar officieel fotograaf in bijberoep.
    Als je hobby uit de hand groeit moet je keuzes maken.
    Ik ben zoals vele onder jullie vaak op stap met een en ander in de fototas en in de auto.

    Er zijn wel enkele post's maar niet echt recente over het verzekeren van je fotogerief, echter lees ik ook vaak bij een verzekering "professioneel gebruik uitgesloten".
    Ik heb ook een offerte ontvangen van mijn verzekeringsagent AXA ook hierin staat deze zin vermeld.

    Welke beroepsfotografen hebben hun spullen verzekerd en zo ja bij welke betaalbare firma?
    Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

  • #2
    Re: Verzekering voor fotograaf

    Misschien moet je gewoon vragen wat je wilt. Dus niet fotoverzekering maar fotoverzekering voor professional. Een verzekering gaat waarschijnlijk gewoon uit van het normale en geven dan het standaard pakket.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Verzekering voor fotograaf

      Bij de beroepsvereniging kunnen ze daar zeker antwoord op geven.

      Comment


      • #4
        Re: Verzekering voor fotograaf

        Beste Jakim,

        Mijn makelaar heeft via Mercator een verzekering kunnen afsluiten voor mijn fotomateriaal - en dit voor professioneel gebruik en België en buitenland...dus best even met je makelaar gaan praten

        gr L

        Comment


        • #5
          Re: Verzekering voor fotograaf

          Bedankt,
          'k zal ook eens bij Mercator horen.
          Gegroet Eljakim.
          Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

          Comment


          • #6
            Re: Verzekering voor fotograaf

            Toch wil ik deze post nog even onder de aandacht brengen.