Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotostudio te huur in het Leuvense

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotostudio te huur in het Leuvense

    Ahoi allen,

    Ik ben op zoek naar een studio in Leuven. Op het internet vind ik vanalles maar niet in Leuven of omstreken...
    In een vorig topic had er iemand geantwoord dat er in de Diestsestraat en de Naamsestraat een studio te huur was, maar ik heb daar niets gevonden.Er zou blijkbaar ook een reclamebureau zijn aan het kanaal dat zijn studio verhuurt, maar wederom: geen naam. Kent er iemand een van dez zaken of kent er iemand een alternatief?

    Alvast bedankt!
    Groet, Philippe

    Meer en andere belekens op Facebook

  • #2
    Re: Fotostudio te huur in het Leuvense

    Hallo,
    Je kan hier eens kijken http://amainie.be/ en klikken bij 'nieuws'. Ze zitten vlak bij de Zoete Waters.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker
      Ahoi allen,

      Ik ben op zoek naar een studio in Leuven. Op het internet vind ik vanalles maar niet in Leuven of omstreken...
      In een vorig topic had er iemand geantwoord dat er in de Diestsestraat en de Naamsestraat een studio te huur was, maar ik heb daar niets gevonden.Er zou blijkbaar ook een reclamebureau zijn aan het kanaal dat zijn studio verhuurt, maar wederom: geen naam. Kent er iemand een van dez zaken of kent er iemand een alternatief?

      Alvast bedankt!
      Bij Digame op de Lei in Leuven kan je een fotostudio huren.
      Fujifilm X-T4, Fuji X-E3

      Comment


      • #4
        Re: Fotostudio te huur in het Leuvense

        materiaal:
        studio inhoud:
        -elinchrom BXRI 500 set met ingebouwe triggers (http://www.elinchrom.com/sets.php)
        -stoffe achter gronden: zwart,wit,rood,blauw,groen
        -reflectoren (5 in 1 falcon eyes)

        foto's van in de studio die ik heb gemaakt...
        https://www.facebook.com/media/set/?...0300629&type=3
        foto's heb ik zelf gemaakt…

        nog vragen of reserveringen...
        siebe@digame-digitaal.be

        Comment


        • #5
          Re: Fotostudio te huur in het Leuvense

          Off topic misschien, maar van waar komt die rode zweem op sommige foto's? Ook in de overzichtfoto van die studio zie je een rode schijn op plafond en muren... Als dat de bedoeling is, dan is er niks mis mee, maar lijkt me toch iets om alert voor te zijn. Zit er achter de achtergrondrol een raam waar (rood) licht naar binnen komt?

          Roeland
          www.135mm.be
          @135mm_leuven
          info@135mm.be

          Comment


          • #6
            Re: Fotostudio te huur in het Leuvense

            jep jep is een flitserke op de achtergrond...
            tis in een kelder dus geen ramen aan die kant van de kelder

            Comment


            • #7
              Re: Fotostudio te huur in het Leuvense

              wat zijn jullie prijzen voor het huren van de studio?
              als ik mss tijdens de winter nog eens tijd vind wil ik nog wel eens in een studio duiken om wat modelfotografie te doen

              Comment


              • #8
                Re: Fotostudio te huur in het Leuvense

                Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                wat zijn jullie prijzen voor het huren van de studio?
                als ik mss tijdens de winter nog eens tijd vind wil ik nog wel eens in een studio duiken om wat modelfotografie te doen
                je kan ook lid worden van foto gamma... die hebben een eigen studio voor de leden... en nog zoveel meer...
                ik heb er een paar maand terug nog een strobist workshop gegeven... 't lijkt me wel een sympatieke club.
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment

                Working...
                X