Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Practisch Forumgebruik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Practisch Forumgebruik

    Medeforumleden,

    Ik zoek een praktische manier om bij te kunnen blijven op dit forum. Ik snap het posten en reageren en ook waar ik de nieuwe berichten vind. Maar kan ik ook ergens op het forum een overzicht vinden van alle discussies waar ik me op aboneer??
    Ik weet wel dat ik mezelf updates kan laten mailen, maar ik bedoel een overzicht op het forum. Misschien lijkt dit een domme vraag voor de vaste gebruikers van dit forum, maar ik heb nog geen logische manier gevonden om up to date te blijven met de topic waarin ik reageer, of die ik wil volgen
    Nikon D7000 - Nikkor AF-S 18-105mm VR + Nikkor 60mm f2.8 Micro + Tamron 70-300 F/4-5.6 Di VC + Tamron 17-50mm F2.8 SP Di II

  • #2
    Re: Practisch Forumgebruik

    Onder "Directe links", op de zwarte menubalk, vind je de handigste instrumenten.

    Je weet toch hoe je een abonnement neemt op een topic?
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Practisch Forumgebruik

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Onder "Directe links", op de zwarte menubalk, vind je de handigste instrumenten.

      Je weet toch hoe je een abonnement neemt op een topic?
      Ik heb ben al via andere (veel moeilijkere) wegen aan mijn instellingen geraakt en daar heb ik kunnen instellen dat ik me wil abonneren op alle topics waarin ik reageer. Dus dat lukt wel, maar die directe links had ik nog niet ontdekt!
      Bedankt voor de pointer!
      Er zitten inderdaad erg handige links onder (waar ik daarvoor soms via omwegjes bij gebruikersfinstellingen pas aan geraakte).
      Nikon D7000 - Nikkor AF-S 18-105mm VR + Nikkor 60mm f2.8 Micro + Tamron 70-300 F/4-5.6 Di VC + Tamron 17-50mm F2.8 SP Di II

      Comment


      • #4
        Re: Practisch Forumgebruik

        Op de helpdesk worden sommige zaken wat uitgebreider uitgelegd.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Practisch Forumgebruik

          [Mod-LesC]Verplaatst van Testforum (dat dient om te leren posten) naar Algemeen, waar je meer vragen over forumgebruik vindt. Je mag gerust nog vragen stellen in deze topic, hoor.[/Mod]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Practisch Forumgebruik

            Hoi Gwen, in diezelfde balk als "directe links" zie je als eerste "gebruikersinstellingen". Daar komen bij mij de nieuwe reacties terecht van topics waar ik mij op abonneer.
            Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

            Comment


            • #7
              Re: Practisch Forumgebruik

              Dank je allemaal voor de hulp! Ik heb het gevonden nu, werkt een stuk prettiger dat wekenlijkse updates via mail
              Nikon D7000 - Nikkor AF-S 18-105mm VR + Nikkor 60mm f2.8 Micro + Tamron 70-300 F/4-5.6 Di VC + Tamron 17-50mm F2.8 SP Di II

              Comment

              Working...
              X