Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nu wordt het toch helemaal te zot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nu wordt het toch helemaal te zot

    op de website van Fotokonijnenberg
    De lens kenmerkt het Pentax SMC systeem. Waarbij SMC staat voor Super Multi Coating die uw objectief beschermt tegen vertekeningen.
    een coating die vertekening tegen zou gaan

    Wie schrijft die teksten? Ik ben er zeker van dat die lens het SMC systeem niet kenmerkt, maar omgekeerd. Weet degene die dat schrijft wat een coating is of wat vertekening is?

    ook Fotokonijnenberg
    Image stabilizer garandeert tevens een hoge afbeeldingkwaliteit bij alle brandpuntafstanden en heeft twee bestanden.
    geen idee wat ik daarvan moet denken.
    The Knight That Says Ni...kon

  • #2
    Re: nu wordt het toch helemaal te zot

    ze verwarren waarschijnlijk vertekening met ongewenste breking van het licht.
    Waartegen coatings wel kunnen helpen denk ik.

    Comment


    • #3
      Re: nu wordt het toch helemaal te zot

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      ze verwarren waarschijnlijk vertekening met ongewenste breking van het licht.
      Waartegen coatings wel kunnen helpen denk ik.
      coatings helpen enkel tegen interne reflecties. Ongewenste brekingen worden verholpen door asferische elementen en de breking op te splitsen in meerdere lenselementen.

      Ik heb er juist die voorbeeldjes uitgehaald, maar die site wekt de indruk dat ze helemaal niet weten waarover ze het hebben.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #4
        Re: nu wordt het toch helemaal te zot

        Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        Ik heb er juist die voorbeeldjes uitgehaald, maar die site wekt de indruk dat ze helemaal niet weten waarover ze het hebben.
        is ook voor een deel zo

        (de webmaster is waarschijnlijk een IT'er en geen fotograaf)
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: nu wordt het toch helemaal te zot

          Japans->ENgels->Nederlands waarbij de eerste stap de meeste fouten oplevert.

          Ik heb gisteren de manual van de G3 gedownload en je lacht je krom:
          het lichaam van digitale camera, noemen we camerabody, bij een aantal andere dingen zie je zo de Engelse tekst voor je staan.

          Deze vond ik ook wel leuk:
          'Het stopcontact moet in de nabijheid van het apparaat geïnstalleerd worden en gemakkelijk bereikbaar zijn'.

          Normaal gesproken zet ik het apparaat bij het stopcontact.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: nu wordt het toch helemaal te zot

            Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
            Japans->ENgels->Nederlands waarbij de eerste stap de meeste fouten oplevert.

            Ik heb gisteren de manual van de G3 gedownload en je lacht je krom:
            het lichaam van digitale camera, noemen we camerabody, bij een aantal andere dingen zie je zo de Engelse tekst voor je staan.

            Deze vond ik ook wel leuk:
            'Het stopcontact moet in de nabijheid van het apparaat geïnstalleerd worden en gemakkelijk bereikbaar zijn'.

            Normaal gesproken zet ik het apparaat bij het stopcontact.
            ik heb ooit eens gelezen dat je flitser nadat je hem op de hete schoen schuift op slot moet doen.

            Maar in het geval fotokonijnenberg lijkt het me niet slecht voor hun reputatie om die teksten toch te herzien.
            The Knight That Says Ni...kon

            Comment

            Working...
            X