Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gekke prijzen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gekke prijzen...

    Te koop in perfecte staat :

    1) D70s
    2) AF Nikkor 35-70
    3) AF Nikkor 70-210
    4) Tamron 18-270
    5) Sigma APO DG 70-300
    6) batterij + lader
    7) 4 GB memorycard
    8) handleiding NL

    Ronde prijs van 1.500,00 EUR voor alles samen.
    zouden deze lenzen en het toestel met Goud belegd zijn? Is het die handleiding die zoveel kost? of komt het door die "ronde prijs"?
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

  • #2
    Re: gekke prijzen...

    Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
    zouden deze lenzen en het toestel met Goud belegd zijn? Is het die handleiding die zoveel kost? of komt het door die "ronde prijs"?
    een mens mag dromen he.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: gekke prijzen...

      Ach, ik zag laatst een 2de handse Samsung S2 te koop staan voor €450.
      Nieuw kost dat ding €417.
      Toen ik ze daar attent op maakte, kreeg ik als antwoord: "op mijn factuur staat iets anders."

      Weer eentje die naar de prijs op zijn/haar aankoopticketje kijkt ipv in de realiteit te leven.
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: gekke prijzen...

        Er hangt misschien veel goud op de randjes van die lenzen

        zot zijn die diegenen die er zoveel voor geeft , niet diegene die vraagt
        Last edited by devid; 13 november 2011, 10:08.
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: gekke prijzen...

          Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
          de zot die diegenen die er zoveel voor geeft , niet diegene die vraagt
          Ondanks de rare zinsconstructie heb je volkomen gelijk.
          Ons aller Urbanus antwoordde ongeveer hetzelfde op de vraag of hij het niet erg vond om belachelijke liedjes te maken. Hij antwoordde met de vraag Wie is zotter? Degene die de liedjes maakt, of degene die de CD's koopt?

          Wat natuurlijk niet wegneemt dat een volslagen leek serieus in 't zak wordt gezet wanneer hij het hierboven genoemde koopt tegen de vaste ronde prijs.

          Toch nog een kleine bemerking omtrent dit topic:
          men heeft destijds beslist om het niet meer mogelijk te maken om in de rubriek Te Koop te reageren, dus ik denk niet dat het erg gewenst is om in DEZE rubriek dan een topic te openen waarin men het zoekertje van anderen in vraag gaat stellen.
          Stuur degene die het zoekertje heeft geplaatst een vriendelijk privéberichtje waarin je uitlegt dat bovengenoemde set niet zo heel veel meer waard is. Da's nog zo vriendelijk. Veel vriendelijker dan hier een betoog af te steken zonder medeweten van de verkoper.
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

          Comment


          • #6
            Re: gekke prijzen...

            Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
            Stuur degene die het zoekertje heeft geplaatst een vriendelijk privéberichtje waarin je uitlegt dat bovengenoemde set niet zo heel veel meer waard is. Da's nog zo vriendelijk. Veel vriendelijker dan hier een betoog af te steken zonder medeweten van de verkoper.
            zou ik absoluut doen (en heb dat al gedaan) voor vaste leden van BD... maar iemand die puur daarvoor een account aanmaakt? (Geregistreerd: 11 november 2011) neen hoor! (laten we het opportunisme noemen) Ik weet al lang dat ik de wereld niet kan verbeteren... dus kunnen we er wel beter mee lachen zeker?
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment

            Working...
            X