Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling mini workshop studioverlichting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessepeiling mini workshop studioverlichting

    Ik volg momenteel mijn 3de module avondschool fotografie en heb al een workshop gevolgd rond flitsen. Ik heb dus al wel wat tijd doorgebracht in een studio maar zou persoonlijk veel meer willen leren over het zetten van de belichting en het toepassen van creatieve belichtingen in een studio.

    Een extra standaard workshop volgen lijkt mij niet echt een goede optie omdat de inhoud meestal veel ruimer is zoals over het aansturen van modellen, benodigdheden en dergelijke en iedereen graag met goede foto's van het model naar huis gaat.

    Daarom had ik graag zelf een workshop georganiseerd die echt enkel en alleen gaat over het zetten en toepassen van belichtingen. Dit in een klein groepje samen met een docent zodat iedereen echt zelf de belichting kan zetten en met een pak ervaring naar huis gaat.

    Hiervoor ben ik opzoek naar andere mensen die dezelfde interesse hebben en eventueel willen deelnemen. Het is de bedoeling om de kostprijs zo laag mogelijk te houden.

    Tevens ben ik op zoek naar een docent die deze opleiding kan geven. Dit moet geen prof zijn. Indien een amateur deze materie door en door kent mag hij of zij zich ook kandidaat stellen.

    Heb je interesse. Send PM.
    Last edited by Tim76; 9 november 2011, 21:50.
    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647
Working...
X