Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joni Sheila

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Joni Sheila

    Vorige weekend op Halve finale Oost.Best! in JC Brieljant in Deinze.
    Ik heb wat geprobeerd het publiek er ook in te bewerken en waarschijnlijk zal het licht achter haar hoofd niet bij veel mensen in de smaak vallen.


    Camera: D700 + 50mm 1.8
    Exposure: 0.01 sec (1/100)
    Aperture: f/1.8
    ISO: 2000
    Geen filts

    Commentaar is welkom.
    Groeten Natan
    Last edited by Natan-Bolckmans; 8 november 2011, 13:10. Reden: Ietske vergeten bijschrijven
    Flickr
    Pagina op Facebook

  • #2
    Re: Joni Sheila

    Oorspronkelijk geplaatst door Natan-Bolckmans Bekijk bericht
    ....en waarschijnlijk zal het licht achter haar hoofd niet bij veel mensen in de smaak vallen.
    ..idd. de foto is hierdoor voor mij compleet verknoeit
    facebook

    Comment


    • #3
      Re: Joni Sheila

      Het licht stoort mij ook en ik vind hem nogal rommelig. Maar daar kan je weinig aan doen als je foto's maakt vanuit het publiek vrees ik.
      It's not the size that matters, it's how you use it.
      Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

      Comment


      • #4
        Re: Joni Sheila

        Oorspronkelijk geplaatst door Consiglieri Bekijk bericht
        Het licht stoort mij ook en ik vind hem nogal rommelig. Maar daar kan je weinig aan doen als je foto's maakt vanuit het publiek vrees ik.
        ..........vanuit het publiek schieten kan nochtans prachtige beelden opleveren Bart, maar je moet wel de moeite doen om goed op tijd aanwezig te zijn zodat je een goed plaatsje hebt......
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: Joni Sheila

          Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
          ..........vanuit het publiek schieten kan nochtans prachtige beelden opleveren Bart, maar je moet wel de moeite doen om goed op tijd aanwezig te zijn zodat je een goed plaatsje hebt......
          Jaak, dat weet ik wel ;-)
          Ik doe ook mijn best om, vb in Spirit of 66 te Verviers, op tijd te zijn.
          Maar bij deze foto werkt het voor mij niet.
          It's not the size that matters, it's how you use it.
          Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

          Comment


          • #6
            Re: Joni Sheila

            Was het niet voor het licht, dan had dit een prachtige foto geweest ... rommelig ? hoezo ?

            Door in het publiek te schieten krijg je net de indruk dat je er ook echt bij bent, de drummer op de achtergrond geeft de foto ook de extra energie die hij nodig heeft. De drums die zachtjes uit de rook opstijgen. Ik vind het prima, en zij die over de statieven willen zagen, dat hoort nu eenmaal bij een optreden, en ik vind ze hier niet zo hard storen

            maar dat licht dat licht dat licht
            Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
            flickr account

            Comment


            • #7
              Re: Joni Sheila

              echt zoals een toeschouwer het ziet.
              leuk gedaan.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Joni Sheila

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                echt zoals een toeschouwer het ziet.
                leuk gedaan.
                grt,bouk.
                Ja, dat zal wel. Maar ook waarom een toeschouwer een uur na zo'n optreden nog vlekken
                voor zijn ogen ziet.

                Comment


                • #9
                  Re: Joni Sheila

                  Dankje allemaal voor je reacties. Ik snap ze volledig.
                  Maar ik keek meer naar de volledige sfeer van de foto en vind het licht hier wel iets tot bijdragen. Al is inderdaad het gezicht van de zangeres niet volledig zichtbaar en dat zorgt voor veel negatieve reacties, maar voor mij is de sfeer in de foto belangrijker dan de zichtbaarheid van de zangeres haar gezicht.
                  En buiten de zangeres vind ik de actie van de drummer ook nog goed.

                  Maar inderdaad het licht
                  Groeten Natan!
                  Flickr
                  Pagina op Facebook

                  Comment

                  Working...
                  X