Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn vernieuwde fotoblog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn vernieuwde fotoblog

    Beste vrienden en vriendinnen, mijn website is vernieuwd.
    Werkt nu databasegestuurd. De layout is lichtjes aangepast en de structuur ook.
    Wat vinden jullie van de navigatie? Is die logisch en praktisch?
    En van de presentatie van de foto's? (layout)
    ( Al de foto's zijn nog niet opgeladen, er wordt nog aan gewerkt. )
    Bedankt voor het kijken en voor commentaar.

  • #2
    Re: Mijn vernieuwde fotoblog

    Ofwel alles in 1 taal, ofwel alles tweetalig maar niet soms enkel in het Engels, soms enkel iets in het Nederlands en soms beiden maar waar dan niet alle tekst vertaald is ...
    Over de layout ? Ik vind die iets te eenvoudig en ik zou het volledige scherm gebruiken. Je kan perfect de sizing ophalen van de bezoeker en dan alle scripts in functie daarvan de gestuurde html-codes laten aanpassen zodat het scherm maximaal benut wordt.
    Voor mij 1 fout. Als je in de portfolio naar Reeksen gaat en je opent er eentje. Als je dan op je beeld , foto klikt, wordt die foto volledig geopend. Je kan hier helaas niet meer terug naar het hoofdmenu tenzij je in de browsermenu het pijltje terug aan klikt en eventueel herhaald blijft klikken (je stapt hier door de historiek). Zou handiger zijn dat effectief ook op de pagina te zetten waarmee je naar de home-pagina kan gaan, eventueel een menu-onderdeel. Ik kijk nogal vlug eens met alle balken weg (F11) en dan ontbreken de browsernavigatiepijlen. Maar ook daar heb je geen home-page-optie
    Last edited by Wim.Vanmaele; 7 november 2011, 07:23.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Mijn vernieuwde fotoblog

      Mijn opmerking ging ook over de taal. Of het een of het ander of je maakt een knopje waar je kan wisselen van taal.
      ::: Flickr :::

      Comment


      • #4
        Re: Mijn vernieuwde fotoblog

        Van de slordigheid omtrent de vertalingen ben ik me bewust.
        Omdat ik ook een klein deel internationale bezoekers heb, wilde ik de website in het Engels.
        Maar mijn Engels is niet perfect, en dan verkoos ik liever geen vertaling dan “Engels met haar op”.
        Misschien zal ik alles eens laten vertalen door een vertaalbureau, als dat niet te veel kost.

        De opmerking over het terugkeren in het menu via de browsergeschiedenis, is volgens mij terecht.
        Ik denk dat dat opgelost kan geraken door breadcrumbs in de navigatie te voorzien.

        Comment

        Working...
        X