Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

poses modellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • poses modellen

    kan er iemand mij een site of iets anders bezorgen waar ik wat meer info kan vinden omtrent poses voor modellen.
    ik ga voor de eerste keer een shoot proberen met mijn nicht en voorbeelden zijn altijd wel gemakkelijker :-)

  • #2
    Re: poses modellen

    Beste Magietje,

    Ik kan dit wel voor je google'n maar zelf kun je dat gerichter.
    Google is de oplossing!

    Comment


    • #3
      Re: poses modellen

      Je kan ook het desbetreffende showcase&fotobeoordeling-onderdeel op ons eigenste forum doornemen. Op basis van de commentaar kan zelf wel een persoonlijk do's & don'ts samenstellen.
      Niets is zo saai als alles op een dienblaadje voorgeschoteld krijgen...toch?
      Zoek eens via google afbeeldingen/pbase/flickr/... naar voorbeelden die je mooi en passend vindt en maak notities.

      Comment


      • #4
        Re: poses modellen

        Misschien heb je hier iets aan.
        500 Poses for Photographing women.
        lucv.be - instagram - facebook

        Comment


        • #5
          Re: poses modellen

          bekijk gewoon eens wat foto's, schilderijen, standbeelden,... dan zie je wel wat je meug is.
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment


          • #6
            Re: poses modellen

            Oorspronkelijk geplaatst door Vicfuub Bekijk bericht
            Beste Magietje,

            Ik kan dit wel voor je google'n maar zelf kun je dat gerichter.
            Google is de oplossing!
            Zal wel... heb zo al vaak gezocht naar de "kamasutra van het model", allemaal poses samengebracht op een aantal A4 bladzijden. Heb je de lnki voor me, als het toch zo vlot te vinden is?
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

            Comment


            • #7
              Re: poses modellen

              Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
              Zal wel... heb zo al vaak gezocht naar de "kamasutra van het model", allemaal poses samengebracht op een aantal A4 bladzijden. Heb je de lnki voor me, als het toch zo vlot te vinden is?
              wat zit je daarvoor ook op google te zoeken? Zaken over modellen fotograferen, belichten, poses,... dat staat gewoon allemaal op youtube.
              The Knight That Says Ni...kon

              Comment


              • #8
                Re: poses modellen

                Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                wat zit je daarvoor ook op google te zoeken? Zaken over modellen fotograferen, belichten, poses,... dat staat gewoon allemaal op youtube.
                Neen... gaat over A4 afdrukken. Youtube op locatie is ook niet altijd dat hé. Zo'n A4 setje steek je gemakkelijk weg, bij in een fotomap of zo bvb.

                DAt 500 poses boek... vind niet direct inkijkvoorbeelden, maar volgens comments op DPreview een fotoboek. Kan je net zo goed idd. googlen op foto's van modellen en poses.

                Neen, die kamasutra is echt een aantal blaadjes met full body tekeningetjes van 'standjes' om te poseren. Zoiets zoek ik.
                Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                www.musicinframe.be

                Comment


                • #9
                  Re: poses modellen

                  Héhé, zoiets dus:



                  @Yourt: Je bent vast een man als je zoekt op "kamasutra voor het model". Je moet het zover niet zoeken, probeer maar eens met de titel van TS haar topic.

                  En bedankt want het pdfje dat ik gevonden heb bevat liefst 18 blz. met poses en die kan ik binnenkort ook gebruiken op de avondschool.
                  Last edited by Happy Genes; 3 november 2011, 22:49.
                  Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                  Comment


                  • #10
                    Re: poses modellen

                    Ja, heb nu ook dergelijke verzamelposes van echte foto's gevonden. Niet helemaal wat ik zocht, maar goed genoeg (met hetzelfde model blijft het wat overzichtelijker).
                    Euh... pdf van 18 pagina's? 't Is misschien die die ik zoek... damn....

                    EDIT: ha: Roland Berg... die heb ik nu ook.
                    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                    www.musicinframe.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: poses modellen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
                      Héhé, zoiets dus:


                      Ik was aan 't wachten tot ze gingen bewegen. Maar niet dus.

                      Comment


                      • #12
                        Re: poses modellen

                        hoi,
                        zou het mogelijk zijn dat pdf (je) te bekomen?
                        dit zou net iets zijn dat ik zoek.
                        plz????

                        Comment


                        • #13
                          Re: poses modellen

                          Alléé vooruit, omdat het bijna Nieuwjaar is.

                          KLIK
                          Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                          Comment


                          • #14
                            Re: poses modellen

                            hartelijk dank hoor,

                            ene....

                            voor iedereen de beste wensen....

                            Comment

                            Working...
                            X