Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Feisol Ball heads compatibel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Feisol Ball heads compatibel

    Niet meer aan de orde, ik kocht een Gitzo reisstattief; Feisol is afgeschoten
    Last edited by Roland Cuypers; 3 november 2011, 10:18. Reden: niet meer aan de orde

  • #2
    Re: Feisol Ball heads compatibel

    Roland,
    Ik gebruik een prima Feisol statief, welks ik aan ieder kan aanraden ivm prijs/kwaliteit.
    Van de balhoofden ben ik (wijselijk) afgebleven. Ze zijn wel compatibel met het Arca-swiss systeem en dus met de opgesomde plates.
    Heb indertijd het internet afgeschuimd naar reviews en beoordelingen ervan - conclusie was dat de balhoofden niet evenwaardig zijn aan de genoemde merken, verre van evenwaardig zelfs.
    Heb toen voor Markins gekozen, .

    Comment


    • #3
      Re: Feisol Ball heads compatibel

      Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
      Roland,
      Ik gebruik een prima Feisol statief, welks ik aan ieder kan aanraden ivm prijs/kwaliteit.
      Van de balhoofden ben ik (wijselijk) afgebleven. Ze zijn wel compatibel met het Arca-swiss systeem en dus met de opgesomde plates.
      Heb indertijd het internet afgeschuimd naar reviews en beoordelingen ervan - conclusie was dat de balhoofden niet evenwaardig zijn aan de genoemde merken, verre van evenwaardig zelfs.
      Heb toen voor Markins gekozen, .
      Bedankt voor de info

      Ik werk al met een M10
      en het reisstatief is een Gitzo geworden....
      Last edited by Roland Cuypers; 2 november 2011, 20:23.

      Comment

      Working...
      X