Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon: waardebepaling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon: waardebepaling

    Hallo,

    Iemand vroeg wat zijn materiaal waard zou kunnen zijn bij verkoop:

    - Nikon D50 met hahnel grip + 2 batterijen (max 10,000 sluiters)
    - Nikon D70 (max 20,000 sluiters)
    - Tamron 28-75 f2,8 3 jaar oud (PERFECTE staat) + tiffen filter
    - Nikon 18-70 mm kitlens

    Graag feedback ... wat eerlijke prijzen zouden kunnen zijn!

    Tnx
    K
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

  • #2
    Re: Nikon: waardebepaling

    Hier kan je al een gedacht vormen , http://www.wissen.nikonpoint.de/?p=266, mvg
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #3
      Re: Nikon: waardebepaling

      bedankt, wat met de tamron lens?
      Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

      Comment


      • #4
        Re: Nikon: waardebepaling

        Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
        Hier kan je al een gedacht vormen , http://www.wissen.nikonpoint.de/?p=266, mvg
        En daar baseer jij op? Die lijst komt van een verzekeringssite
        Hun prijzen zijn gebaseerd via Duitse en Oostenrijkse; Online veiling, verkoop advertenties, Forum ...
        Dus slagen ze er ook met hun klak naar en zijn die prijzen zelfs niet toepasbaar hier in BE, wat men wil betalen in vb DE zal men hier mss niet willen voor geven(of zelfs meer)

        @ts zoek op tweedehands site's en kijk wat men gemiddeld vraagt en dat is je prijs.
        vb je Tamron heb ik al zien staan voor 175, D70 + 18-70... voor 250, D50 voor 190(wat al in prijs is gedaald en nog zal dalen)
        En het aantal kliks is een relatief getal, er kan al een reparatie gebeurt zijn waarbij kliks gereset zijn.

        Het is nog altijd de zot die ervoor betaald
        Never resist temptation or it could go away...
        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

        Comment


        • #5
          Re: Nikon: waardebepaling

          Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
          En daar baseer jij op? Die lijst komt van een verzekeringssite
          Hun prijzen zijn gebaseerd via Duitse en Oostenrijkse; Online veiling, verkoop advertenties, Forum ...
          Dus slagen ze er ook met hun klak naar en zijn die prijzen zelfs niet toepasbaar hier in BE, wat men wil betalen in vb DE zal men hier mss niet willen voor geven(of zelfs meer)

          @ts zoek op tweedehands site's en kijk wat men gemiddeld vraagt en dat is je prijs.
          Lol, dat is exact wat die site voor jou al doet. Als ik kijk naar D50, gemiddelde uit 81 artikelen, da's sowieso al een betere steekproef dan wat je zelf gaat kunnen of willen doen. Ik heb hem zelf al voor 140 en 150 zien passeren (hier in aangeboden), dan lijkt me een waarde van 130 voor een verzekeraar niet te gek. En zo groot zijn de prijsverschillen tussen Duitsland en Belgie nu ook niet, of iedereen kocht online bij Duitse shops ipv online bij konijn.

          Voor TS: ik zou me weldegelijk durven baseren op die site van de verzekeraar voor realistische prijzen. Maar foto4fun heeft wel gelijk met zijn stelling: Het is nog altijd de zot die ervoor betaald

          Comment

          Working...
          X