Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie gezocht

    Hallo,

    Ik zoek voor een modellenshoot op 1 november een leegstaand pand/fabriek/loods in Antwerpen/Mechelen/Brussel. Bereikbaar met openbaar vervoer.
    Iemand suggesties?

    Bedankt!
    Kirsten

  • #2
    Re: Locatie gezocht

    De fotografen van tegenwoordig zijn niet meer uit hetzelfde hout gesneden als vroeger.
    Is dat nu zo moeilijk, een beetje rondkijken, op internet zoeken?
    maar ja, de instelling is nu: "even gauw vragen op BD, en we krijgen hopelijk een instant antwoord."
    Ik vind dat het zoeken van een locatie mee deel uitmaakt van de charmes van het vak, als je modelshoots gaat doen.

    Comment


    • #3
      Re: Locatie gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      De fotografen van tegenwoordig zijn niet meer uit hetzelfde hout gesneden als vroeger.
      Is dat nu zo moeilijk, een beetje rondkijken, op internet zoeken?
      maar ja, de instelling is nu: "even gauw vragen op BD, en we krijgen hopelijk een instant antwoord."
      Ik vind dat het zoeken van een locatie mee deel uitmaakt van de charmes van het vak, als je modelshoots gaat doen.
      Gij gaat met paard en koets naar uw werk ?
      Vragen staat vrij hé..

      Comment


      • #4
        Re: Locatie gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        De fotografen van tegenwoordig zijn niet meer uit hetzelfde hout gesneden als vroeger.
        Is dat nu zo moeilijk, een beetje rondkijken, op internet zoeken?
        maar ja, de instelling is nu: "even gauw vragen op BD, en we krijgen hopelijk een instant antwoord."
        Ik vind dat het zoeken van een locatie mee deel uitmaakt van de charmes van het vak, als je modelshoots gaat doen.
        Euhm...en wie zegt dat ik niet zelf zoek? Niet google? Internet fora afschuim? Het land op mijn fiets doorkruis?
        BD is voor mij gewoon een extra tool.
        Toch niet altijd zo vooringenomen, mag ik hopen?

        Comment


        • #5
          Re: Locatie gezocht

          Ik krijg ze persoonlijk ook liever cadeau dan dat ik ze moet zoeken anders had ik wel oriëntatielopen gekozen als hobby i.p.v. fotografie .
          Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

          Comment


          • #6
            Re: Locatie gezocht

            ik denk dat je het en beetje onderschat om op locatie en modelshoot te doen ,je had al lang en pand moeten hebben ,want vindt het nogal kort dat je nu eigelijk in gang schiet voor en locatie te zoeken en doe je de shoot in de dag of bij valavond ???

            Je moet daar nog alles gaan checken zoals hoe is de staat van het pand ,is het veilig genoeg voor jezelf en je model en andere helpers ,heb je ergens electriciteit of heb je stroomgenerator van jezelf ,heb je en plaats voor de visagiste ,voor je model om zich om te kleden ,is de vloer proper en hygiene genoeg voor iedereen .

            En het wordt stilaan kouder in de dag heb je verwarming voorzien ,kan je de plaats afdekken voor pottenkijkers ,heb je en toelating om het pand te mogen betreden ???
            dit alles komt niet zomaar vanzelf .

            Groetjes
            Ardesign
            Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

            Comment


            • #7
              Re: Locatie gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
              ik denk dat je het en beetje onderschat om op locatie en modelshoot te doen ,je had al lang en pand moeten hebben ,want vindt het nogal kort dat je nu eigelijk in gang schiet voor en locatie te zoeken en doe je de shoot in de dag of bij valavond ???

              Je moet daar nog alles gaan checken zoals hoe is de staat van het pand ,is het veilig genoeg voor jezelf en je model en andere helpers ,heb je ergens electriciteit of heb je stroomgenerator van jezelf ,heb je en plaats voor de visagiste ,voor je model om zich om te kleden ,is de vloer proper en hygiene genoeg voor iedereen .

              En het wordt stilaan kouder in de dag heb je verwarming voorzien ,kan je de plaats afdekken voor pottenkijkers ,heb je en toelating om het pand te mogen betreden ???
              dit alles komt niet zomaar vanzelf .

              Groetjes
              Ardesign
              Heb er nu een 30-tal locatieshoots op zitten, nog nooit onoverkomelijke problemen gehad.
              Mijn vraag was dus of iemand kon helpen met een locatie, en niet of jullie vonden dat mijn planning op schema zit.
              Merci hè!

              Comment

              Working...
              X