Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoalbum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotoalbum

    Ik zou graag een album maken met foto's van de trouw van mijn neef.
    Ik heb onlangs een heel groot album gezien van 50 op 50 (of nog groter).
    Het zat in een houten doos, en album was gemaakt van gerecicleerd papier.
    Weet iemand waar je dat kan vinden?
    In een winkel heb ik dat nooit gezien.

  • #2
    Act, dit interesseert mij ook
    Maar ik vrees dat de album die jij gezien hebt, handgemaakt is.
    Enfin, we zien wel - d'er zullen d'er hier wel op reageren...

    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Kariboe ik ben ook benieuwd.
      Weet je, in het ergste geval kan ik naar de fotografe zelf bellen, maar kan je zeggen : waar heb je dat gekocht? ik ga dat namaken?
      Das nogal moeilijk hé?

      Comment


      • #4
        Misschien even kijken in de gouden gids of er een filiaal van AVA papierwaren in je buurt is, mogelijk vind je het daar of de materialen om het zelf te maken.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Probeer het eens bij Verka.
          url adres is www.verka.nl
          mvg
          gabriella
          Canon 300D en 350D
          canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
          canon 20-35 usm

          Comment


          • #6
            Originally posted by gabriella
            Probeer het eens bij Verka.
            url adres is www.verka.nl

            Heel interessante link !!!
            Bedankt Gabriella !

            Greetz,
            Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Alleen jammer dat die verka ook -net als de professione lijn van Henzo- alleen aan professionele vakfotografen kan geleverd worden... Daar hebben wij -amateurs- weer niet veel aan he of vergis ik me...

              Groetjes,

              Tim
              Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

              http://www.timdebacker.be

              Comment


              • #8
                Ja verkoop alleen met K.V.K. ook voor Ribbelebox. Maar dan kan je dit kopen bij een fotowinkel of fotograaf bij je in de buurt.

                http://www.ribblebox.nl/shop/lago/defaultnl.asp
                #Dyslexie#
                Fotoacademie Amsterdam Digitaal

                Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

                Comment


                • #9
                  Inderdaad er staan leuke dingen op, maar niet direct wat ik zocht.
                  Hier echter wel.
                  Nu had ik wat meer tijd en ben wat gaan googlen.
                  http://www.binnenste-buiten.com/index.html?target=front.html&lang=nl
                  is echt de moeite kariboe !

                  Comment


                  • #10
                    Ben ook even gaan kijken en inderdaad de moeite waard voor prijzen die me nog meevallen. Ook wel leuke kleine andere dingetjes.

                    Comment


                    • #11
                      Act,

                      weldra is er op de Heizel een expo, "Creativa" genaamd, waar er een aantal workshops te volgen zijn aan heel erg democratische prijzen (ringen maken, bloemschikken enz..)

                      de beurs duurt een dag of vier en één van de workshops is "creatie van een photoalbum"...misschien kan je daar je licht eens opsteken?

                      Stef

                      Comment


                      • #12
                        Wow Stef, Bedankt.
                        Ik heb al een zoekopdracht gegeven in google en heb creativa gevonden, maar niet hun programma.
                        Ik zal vanavond eens beter kijken.
                        Ik moet mij nu gaan klaarmaken hé?
                        Er wacht daar een hele hoop mannen op mij in Geel.

                        Comment


                        • #13
                          Ons trouwboek is 40cm x 50cm. Mijn vrouw heeft het zelf op maat laten maken bij een fotograaf en niet eens de fotograaf die de reportage maakte. Prachtig boek in leder ingebonden.
                          Het was een fotograaf achteraan op de Hopmarkt in Aalst. Naam vergeten, maar het is ook al bijna een kwarteeuw geleden.
                          Oeps, de kleurenfoto's zijn bijna waardeloos geworden , de Z/W foto's zijn nog als nieuw.
                          BD0252BE

                          Comment


                          • #14
                            Hoi Act,

                            In Leuven in de Diestsestraat is er een fotowinkel die hoofdzakelijk fotoalbums, kaders e.d verkoopt. Je kan er ook laten afdrukken.
                            Ze hebben er echt veel fotoalbums in alle soorten en maten, ook van dat speciaal "handgemaakt" papier.
                            Ik weet het adres of de naam niet maar als je van het station komt en de Diestsestraat in loopt is het ongeveer halverwege de Diestste aan je rechterkant.
                            Nog voor Esprit en het kleine shoppingenter, wel vlakna een gewone fotowinkel waar heel veel camera's en gsm's voorliggen.

                            Groetjes!!!

                            Loes

                            Comment


                            • #15
                              Loesje, bedankt.
                              Slow One heeft mij dit vanmorgen ook verteld. Aan jouw uitleg is het dezelfde winkel.
                              Ik kom donderdag in Leuven, zal eens proberen daar langs te gaan.
                              Bedankt daarvoor.

                              Comment

                              Working...
                              X