Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afwezig als Challenge moderator

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afwezig als Challenge moderator

    Ik laat weten, dat ik als moderator afwezig zal zijn van 20 Okt 11 tot en met 23 Okt 11.

    Tijdens deze 4 dagen, bevind ik mij terug in het gebied waar noch telefonisch contacten noch internet beschikbaar was. Intussen heb ik een internetverbinding ter plaatse tot stand kunnen laten brengen, waardoor als alles goed verloopt ik de Challenge zoals normaal moet kunnen valideren.

    Voor mij wordt dit de eerste test op het werken van het internet daar ter plaatse, wat kan betekenen dat:

    1. de ingezonden foto’s voor deze periode ten vroegste zal kunnen valideren vanaf 24 Okt 11.
    2. De maand enquête pas de 24 Okt zal kunnen worden voorgesteld.

    Indien de internetverbinding goed verloopt zou het modereren van de Challenge noch haperingen noch enige ongeregeldheden mogen vertonen.



    Alvast bedankt voor het begrip indien het internet ter plaatse toch enige problemen zou opleveren.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Afwezig als Challenge moderator

    Na wat tegenslagen met een PC die hier niet 100% goed werkte is het uiteindelijk gelukt om de ingezonden foto's te valideren.

    Het vraagt wel even gewenning om te werken op een PC dat ik niet gewoon ben.

    De groetjes uit Macquenoise.

    Morgen ben ik terug in het vertrouwde Nieuwpoort.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: Afwezig als Challenge moderator

      Macquenoise, da's nog niet "bij de deur" !
      Als je je regelmatig dient te verplaatsen is een laptop misschien een betere keuze.
      Alvast een goeie reis terug!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Afwezig als Challenge moderator

        Toch knap wat je allemaal voor BD doet
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Afwezig als Challenge moderator

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Toch knap wat je allemaal voor BD doet
          Amaai nog niet Dat verdient een dikke pluim
          En het achtervolgt je zelfs tot in het buitenland
          Grts Maddy
          zero

          Comment


          • #6
            Re: Afwezig als Challenge moderator

            Ach LesC je hebt ergens wel gelijk een laptop zou heel veel vereenvoudigen op dit vlak. Maar dit blijft voorlopig nog een vage droom.

            Bedankt Franciskine en Rooman voor het ondersteunend complimentje. Maar ik weet dat ik niet alleen sta hier in BD en er nog heel wat werkende krachten zijn achter de BD-schermen die dan ook mijn respect en waardering hebben.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #7
              Re: Afwezig als Challenge moderator

              Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
              Ach LesC je hebt ergens wel gelijk een laptop zou heel veel vereenvoudigen op dit vlak. Maar dit blijft voorlopig nog een vage droom.

              Bedankt Franciskine en Rooman voor het ondersteunend complimentje. Maar ik weet dat ik niet alleen sta hier in BD en er nog heel wat werkende krachten zijn achter de BD-schermen die dan ook mijn respect en waardering hebben.
              Zeker ook voor de werkende krachten, achter de BD schermen , een dikke pluim
              Ongelooflijk werk dat ze daar verrichten Mag eens gezegd !
              zero

              Comment

              Working...
              X