Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouw: hulp bij bedankje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trouw: hulp bij bedankje

    Beste,

    Wij zijn eind augustus getrouwd en zouden nog graag een bedankje sturen naar de genodigden. Door omstandigheden kan de persoon die de uitnodiging ontworpen heeft, er nu geen tijd insteken (en wij moeten natuurlijk geen maanden meer wachten ).

    Heeft er iemand zin/tijd om ons een handje toe te steken?

    De bedoeling zou zijn om voort te bouwen op de stijl van de uitnodiging en een paar foto's van onze fotoshoot te integreren. Eenvoudig, maar stijlvol. Ik heb al wat ideeën maar ik kan niet goed met Indesign en dergelijke werken.

    Kan er iemand ons uit de nood helpen?

    Praktische zaken: Wij wonen in Gent (richting Mariakerke), vergoeding te bespreken, uitnodiging/foto's tonen we dan.

    Stuur me een berichtje bij interesse of verdere vragen. Ik hoop dat er iemand ons kan verhelpen! Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Trouw: hulp bij bedankje

    Wat vaak al heel mooi kan zijn en wat je zelf kan doen:
    • neem de mooiste foto die die dag gemaakt is
    • Zet met een eenvoudig bewerkingsprogramma ergens in een hoekje ofzo een kort dankwoord
    • Laat de foto's gewoon zo printen (ergens online ofzo)
    • Haal in de papierhandel papieren kaartjes van iets dikker papier die net een halve centimeter groter zijn dan de foto en plak er de foto op (met zo van die dubbelzijdige stickertjes)


    Op deze manier heb je een heel mooi en vooral spotgoedkoop bedankje
    http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
    http://foto-actiecode.be

    Comment


    • #3
      Re: Trouw: hulp bij bedankje

      Wij hebben het via Moo.com gedaan, "greeting cards". Je kunt verschillende foto's uploaden zodat niet iedereen hetzelfde bedankje krijgt.
      Dankwoordje kun je binnenin schrijven, achterkant kun je nog personaliseren.
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment

      Working...
      X