Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Organisatie VZW-BD dag ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Organisatie VZW-BD dag ...

    Beste BD'ers,

    Zou er ook eens een VZW-BD dag kunnen georganiseerd worden op een iets meer centraal gelegen locatie. De West en Oost-Vlamingen zouden dan wat minder kilometers moeten rijden. Een voorstel maar...

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Hallo Pol,

    De vorige was in Antwerpen (december) - dus echt centraal.
    We doen wel ons best om het geografisch wat te spreiden.
    En in april is er de SD te Oostende (maar geen VZW organisatie ).

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Originally posted by jaja
      Hallo Pol,

      De vorige was in Antwerpen (december) - dus echt centraal.
      We doen wel ons best om het geografisch wat te spreiden.
      En in april is er de SD te Oostende (maar geen VZW organisatie ).

      Jaja
      Dank je jaja, we houden het in de gaten.

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        ja zeg...als die BD-dagen ergens in "de Vlaanderen" worden georganiseerd schept dat problemen met tolken en ondertitelingen hee mannekes....

        Stef

        Comment


        • #5
          Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de volgende VZW-BD dag in Arnhem zal plaatsvinden. Dit om de ollanders ook eens wat onkosten te besparen

          Comment


          • #6
            Originally posted by Plofkop
            Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de volgende VZW-BD dag in Arnhem zal plaatsvinden. Dit om de ollanders ook eens wat onkosten te besparen
            Ik dacht in Groningen
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • #7
              Dag Pol,

              Ik ga alvast naar Alden Biesen !
              Zo ne schoonen auto dat gij hebt, voor mij zou het niet ver genoeg kunnen zijn
              BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

              Comment


              • #8
                Ik kom ook naar Alden Biesen en Oostende én Diest én Groningen én Arnhem én... enfin, 't maakt niet uit waar in de Benelux ik zal er zijn.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mic
                  Ik kom ook naar Alden Biesen en Oostende én Diest én Groningen én Arnhem én... enfin, 't maakt niet uit waar in de Benelux ik zal er zijn.
                  Tom-Tom is toch iets goeds hé Mic !

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Gerrit Lammens
                    Dag Pol,

                    Ik ga alvast naar Alden Biesen !
                    Zo ne schoonen auto dat gij hebt, voor mij zou het niet ver genoeg kunnen zijn
                    'K ga waarschijnlijk geen permissie krijgen van madam Gerrit, want 'k heb slechte punten verzameld.

                    Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Sonyke
                      Originally posted by mic
                      Ik kom ook naar Alden Biesen en Oostende én Diest én Groningen én Arnhem én... enfin, 't maakt niet uit waar in de Benelux ik zal er zijn.
                      Tom-Tom is toch iets goeds hé Mic !
                      Ja, Sonyke, sinds ik Tomtom heb, is geen stad of dorp me te ver.
                      Ik vind zelfs de kleinste boerengaten.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Stef
                        ja zeg...als die BD-dagen ergens in "de Vlaanderen" worden georganiseerd schept dat problemen met tolken en ondertitelingen hee mannekes....

                        Stef
                        Stef,

                        Ai gie peist da me wieder uus loaten doen, deur ne twien uut brobant.. da'n ei gie da wel verkeird wi
                        Kik moake biekanst oltied da'k verstoanbor zien, ak ne twoarsen buuten de vloanders goan.

                        Jullie kunnen dus nie klagen hoor
                        | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                        100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

                        Comment


                        • #13
                          ah maar ik heb de oplossing Pol .... madam meenemen
                          BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mic
                            Originally posted by Sonyke
                            Originally posted by mic
                            Ik kom ook naar Alden Biesen en Oostende én Diest én Groningen én Arnhem én... enfin, 't maakt niet uit waar in de Benelux ik zal er zijn.
                            Tom-Tom is toch iets goeds hé Mic !
                            Ja, Sonyke, sinds ik Tomtom heb, is geen stad of dorp me te ver.
                            Ik vind zelfs de kleinste boerengaten.
                            jongens als daar eens een sateliet naar beneden komt, vinden jullie zelfs de weg naar de bakker niet meer

                            Comment


                            • #15
                              En als Sonyke wil "bellen" met Mic , gebruikt hij een Tam-Tam
                              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                              Comment

                              Working...
                              X