Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VZW te Alden Biesen ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VZW te Alden Biesen ...

    Hallo allemaal,

    Toch nog even melden dat je nog kan inschrijven voor de VZW-SD te ALden Biesen op 14.03.
    De inschrijvingen lopen nog tot net na dit weekend ...
    De moeite waard - en er is een XDrive Pro te verdienen.
    Hier kan je er alles over lezen:
    http://www.belgiumdigital.com/vzw/BD_vzw_activiteiten.htm

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Het spijt me Jaja, ben dan net terug en aan het bijkomen van een zwaar weekje Londen. Maar goed ik vertrouw erop dat het ook zonder mij weer een fantastische dag wordt! Jij en alle anderen alvast veel plezier toegewenst!

    mvg,

    Jan
    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Ik kan helaas niet, 't zou de eerste keer zijn voor mij. Soit, in Diest ga ik (bijna) zeker komen!!! Veel plezier allemaal hé
      This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
      My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

      Comment


      • #4
        Ik heb me al ingeschreven vanaf de eerste dag...

        Ik slaap nu al bijna niet meer van de spanning. (Had ik vroeger ook de nachten voor Sinterklaas)
        Heerlijk zo'n VZW dag met shooting en Workshop.
        Dat moesten ze meer doen. bv. één keer per week.

        Ik ben al dikwijls in Alden Biesen geweest.. Maar deze keer, en dat weet ik zeker, zal de mooiste zijn.

        Thanks to the crew for these wonderful days

        Comment


        • #5
          Ik kom alvast, geld is ook al overgeschreven, maar kan spijtig genoeg niet blijven eten.

          Gerrit
          BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

          Comment


          • #6
            Kan helaas weer niet deelnemen omdat ik dan een wedstrijd moet rijden met men paardje. Tis verdorie jammer maar ik hoop dat het de volgende keer wel eens gaat lukken om te komen. In ieder geval veel plezier aan iedereen.
            BD0031BE

            Comment


            • #7
              Kan er niet zijn wegens examens, net hetzelfde als de vorige BD-dag
              Gelukkig is er nog de SD in Oostende!
              :: http://www.dpix.be ::

              Comment


              • #8
                Zijn er mensen die gaan vanuit omgeving Gent, en die nog 2 zitplaatsjes over hebben

                Comment


                • #9
                  Er rijdt nog iemand mee (waarschijnlijk), maar heb er nog 2 over.
                  Je kan er gerust nog bij.
                  Bemerk wel dat ik ook 's avonds blijf eten.
                  Originally posted by Tony smeT
                  Zijn er mensen die gaan vanuit omgeving Gent, en die nog 2 zitplaatsjes over hebben

                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Dama
                    Bemerk wel dat ik ook 's avonds blijf eten.
                    Wij passen ons volledig aan naar de chauffeur
                    Ik stuur je een mailken om verder af te spreken...
                    Alvast bedankt!

                    Comment


                    • #11
                      Hoe ziet zo een SD dag eruit ?

                      -Enkel de BD'ers zelf en constant shoot-shoot-shoot ?
                      of
                      -is het meer iets van parnter en/of kinderen mee en af en toe eens een fotoke ?
                      BD0251BE
                      Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by casey
                        Hoe ziet zo een SD dag eruit ?

                        -Enkel de BD'ers zelf en constant shoot-shoot-shoot ?
                        of
                        -is het meer iets van parnter en/of kinderen mee en af en toe eens een fotoke ?

                        Dat is zoals je zelf wil...
                        Er zijn BDers die partner, kinderen en honden meebrengen.
                        En er zijn BDers die niets anders doen dan shooten en met duizenden foto's naar huis gaan.
                        Maar het is vooral een gezellige bedoening, met veel babbels over vanalles en nog wat. (al is het onderwerp meestal fotografie)
                        Maar de camera is altijd bij de hand en er worden veel foto's genomen van iedereen en alles...
                        Het fijne aan zo'n SD is dat je met iedereen kan babbelen, zelfs al ken je ze niet persoonlijk.
                        Hun Nickname ken je zeker... "Ooo, ben jij dat"??? LOL

                        Comment


                        • #13
                          Hallo, ik weet het is niet zover bij mij vandaan maar als er nog mensen mee willen rijden kan dat.
                          Ik ga vanuit Heerlen via Maastricht, blijf wel eten.

                          Groetjes, JantjeB.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                          Comment


                          • #14
                            Hallo Casey,

                            Er is niet steeds een "stramien" te plakken op een SD, maar in het algemeen ziet die er meestal als volgt uit:
                            - samenkomen op een afgesproken plaats
                            - vertrek naar de locatie (te voet, met de moto , per auto)
                            - shooting op de locatie
                            - verplichte drankpauze ...
                            - verder shooten
                            - avondmaal (niet verplicht)
                            - en dan nog héééééél lang verderlullen over camera's, foto's, afdrukken, ...

                            En vrouw en kind(eren) zijn steeds welkom ...
                            Tussendoor wordt soms al eens een andere camera geprobeerd van een collega, een les gewisseld, tips uitgewisseld.
                            Kortom, een heel gezellige en leerrijke boel.

                            En het wordt uiteraard nog leuker als je dan met 50 "macho's" het verkeerde restaurant binnenstapt waar een meute bejaarde dames hun ogen niet konden geloven .

                            Jaja

                            Originally posted by casey
                            Hoe ziet zo een SD dag eruit ?

                            -Enkel de BD'ers zelf en constant shoot-shoot-shoot ?
                            of
                            -is het meer iets van parnter en/of kinderen mee en af en toe eens een fotoke ?

                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by jaja
                              Hallo Casey,


                              En het wordt uiteraard nog leuker als je dan met 50 "macho's" het verkeerde restaurant binnenstapt waar een meute bejaarde dames hun ogen niet konden geloven .

                              Jaja


                              Hahahaa, ja dat herinner ik me nog... We hebben die van ons af moeten slaan. Teddy-bear was daar al direct aan 't dansen... LOL
                              We hebben idd al wat afgelachen op onze SD's.

                              Comment

                              Working...
                              X