Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar avondfoto's nemen in Antwerpen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar avondfoto's nemen in Antwerpen?

    Ik heb net met een vriend besloten morgen avond nog even snel te profiteren van het goede weer en foto's te gaan nemen in antwerpen. Nu ben ik daar niet zo super bekent, en was de vraag kan iemand mij nog een goede plaats aan raden?? Het zou ook leuk zijn een plaats met een nogal breed uitzicht, ik hou namelijk nogal van panorama's met een breed uitzicht over gebouwen. Ook andere plaatsen zijn zeker welkom!
    Alvast bedankt!!

  • #2
    Re: Waar avondfoto's nemen in Antwerpen?

    Voet gangers tunnel over steken linkeroever Sint anneke . van ide kant hebje mooi panoramic fotos van antwerpen
    www.photochacra.com
    Canon D5 markII Canon 5D Canon 40D Canonlens 70,200,2,8 L canon 24/105L lens sigmalens 18,125 canon 75,300 flash 430 ex

    Comment


    • #3
      Re: Waar avondfoto's nemen in Antwerpen?

      Naar de haven. Grote markt - Kathedraal, Den boulevard, de meir, het steen , vleeshuis, .....
      Canon EOS 90D EFS 18-135

      Comment


      • #4
        Re: Waar avondfoto's nemen in Antwerpen?

        tot 24:00 kan je alle dagen op het MAS terecht
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: Waar avondfoto's nemen in Antwerpen?

          het MAS is inderdaad een zeer handige plaats! Je kan gratis met een heleboel roltrappen naar boven naar het dak.

          Bovenop staat er een glazen wand rondom, maar met aan elke zijde een gat in het midden waar je zeker kan door fotograferen.
          Boven het glas fotograferen kan je proberen maar lijkt me niet handig.
          Bij goed weer heb je hier een breed en ver zicht!
          En bij nacht moet het wel super zijn (vooral de kant van de haven of course)
          www.flickr.com/photos/sven_vdb
          ne goeien body - glaswerk van 11 tot 500mm - een leuke flits!

          Comment


          • #6
            Re: Waar avondfoto's nemen in Antwerpen?

            [Mod-LesC]Verplaatst van Waarheen Vandaag naar Algemeen, waar deze vraag beter tot zijn recht komt.[/Mod]
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Waar avondfoto's nemen in Antwerpen?

              De haven inrijden, daar is 's nachts op sommige plaatsen veel bedrijvigheid en levert mooie plaatjes op. Nog niet zelf gedaan, maar 'k heb hier al wel menig mooie foto gezien van de haven 's nachts.

              Comment

              Working...
              X