Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat is dat toch met kruidvat ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wat is dat toch met kruidvat ???


    ik tracht via telenet enkele foto's naar kruidvat door te mailen, de vorige keer kon ik bij mijn registratie de gemeente hoeilaart niet ingeschreven krijgen omdat de vlaamse site op nederland sloeg en er geen mogelijkheid was om belgie in te voeren, ik heb het toen langs de franstalig inschrijvingsdocumenten gedaan en het lukte. Deze maal heb ik via mij e-mail en wachtwoord mijn bestelling trachten te doen doch verzeil terug in Nederland voor het afhalen van de foto's
    mij bemerkingen via e-mail aan kruidvat vinden geen gehoor, en ik ben niet bereid om nogmaals de franstalige site te gebruiken
    heeft er iemand ervaringen dienaangaande en is er een oplosssing
    dank voor de moeite
    groetjes,
    D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
    Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
    en ewa flitsspeelgoed

  • #2
    alternatief : http://www.spector.be
    BD0251BE
    Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

    Comment


    • #3
      Ik heb steeds hun uploadprgramma gebruikt (gratis te downloaden op hun website). Nog nooit probs gehad.
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Heb juist hetzelfde voor gehad bij hema, kreeg daar wel direct gehoor en zelfs driemaal een verslag over wat ze allemaal hadden veranderd aan hunne software.
        Volgens hun was het probleem als je achter een router hing de software soms de mist inging.
        Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

        Comment


        • #5
          heb zonet via een andere weg een ander inschrijvingsformuler gevonden waar alles toch schijnt te kloppen, bedankt voor de moeite jongens
          groetjes
          D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
          Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
          en ewa flitsspeelgoed

          Comment

          Working...
          X