Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eindwerk

    Hallo iedereen ,

    Ik studeer fotografie en zit nu in mijn laatste jaar.

    Dit jaar hebben we dus een eindwerk, waarbij we een thema moeten kiezen rond TIJD.
    We moeten rond dat thema een reportage,portretten en het belangerijkste 10 'vrij werk' foto's maken.

    Ik heb het het thema DEPRESSIE gekozen omdat dit toch wel de 'ziekte van de 21e eeuw is'

    Heeft iemand misschien nog tips of ideetjes rond het thema DEPRESSIE?
    Alvast bedankt!
    Last edited by Studente; 28 september 2011, 19:53.

  • #2
    Re: Eindwerk

    klik hier eens. Dat was een vrije opdracht in de les van een fotograferende vriendin. Depressie met een zwart humoristische touch.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Eindwerk

      Oorspronkelijk geplaatst door Studente Bekijk bericht
      Hallo iedereen , ik ben Sanne en ben 17 jaar.

      Ik studeer fotografie en zit nu in mijn laatste jaar.

      Dit jaar hebben we dIk zou daus een eindwerk, waarbij we een thema moeten kiezen rond TIJD.
      We moeten rond dat thema een reportage,portretten en het belangerijkste 10 'vrij werk' foto's maken.

      Ik heb het het thema DEPRESSIE gekozen omdat dit toch wel de 'ziekte van de 21e eeuw is'

      Heeft iemand misschien nog tips of ideetjes rond het thema DEPRESSIE?
      Alvast bedankt!
      Je kiest een thema waarvan je zelf de invulling niet kan geven ?



      Nerdi
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: Eindwerk

        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
        Je kiest een thema waarvan je zelf de invulling niet kan geven ?



        Nerdi
        Ik heb zeker al een beeld van hoe ik depressie in beeld wil brengen.
        Ik vraag gewoon tips,ideetjes van anderen waardoor ik mijn werk eventueel kan verbeteren ?