Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Antwerpen part 1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Antwerpen part 1

    Eerste reeks van een geslaagde SD in Aaaantwerpen .





    Nostalgie aan de voet van de kathedraal





    Er gebeurde soms rare dingen daar in de grootstad






    Gelukkig was er de nachtwacht om orde op zaken te stellen


    Grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

  • #2
    Re: SD Antwerpen part 1

    Mooie reeks, de mannen van de nacht hebben wel de SD tot het gaatje uitgedaan
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

    Comment


    • #3
      Re: SD Antwerpen part 1

      Die camera's heb ik niet gezien, anders had ik er misschien wel één meegenomen. Sfeervolle reeks!

      Comment


      • #4
        Mooie reeks, vooral je tweede. Die is waarschijnlijk genomen toen jullie de groep kwijt waren, op de Oever zeker gemaakt.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: SD Antwerpen part 1

          Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
          Mooie reeks, vooral je tweede. Die is waarschijnlijk genomen toen jullie de groep kwijt waren, op de Oever zeker gemaakt.
          Toch niet hoor, foto genomen rond 18 uur achter de kathedraal op de hoek van het Groenplein .

          Grtjs
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: SD Antwerpen part 1

            Toffe reeks, maar de tweede is wel heel speciaal. Als ik de derde foto zie, vrees ik dat het veiligheidsgevoel in Antwerpen terug gaat zakken
            Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

            Comment


            • #7
              Re: SD Antwerpen part 1

              Mooie reeks: wat dooskes, wat blaaskes, en wat ....?
              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

              Comment


              • #8
                Re: SD Antwerpen part 1

                Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                Toch niet hoor, foto genomen rond 18 uur achter de kathedraal op de hoek van het Groenplein .

                Grtjs
                Ge bedoeld waarschijnlijk de "Gruunpleuts" of Groenplaats

                Comment


                • #9
                  Re: SD Antwerpen part 1

                  Bangelijk goede reeks, die tweede is waanzinnig mooi !
                  Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

                  Comment

                  Working...
                  X