Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cursus digitale fotografie

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cursus digitale fotografie

    Waarschijnlijk zijn er al velen mij voorgegaan. Maar ik ben nog nieuw op dit forum en mijn interesse in de fotografie groeit met de dag. Ik ben al enkele dagen op zoek naar mogelijkheden om meer te leren over fotografie. Ik ben woonachtig te Londerzeel en ik zou graag een cursus (of iets dergelijks) digitale fotografie volgen. Kan er iemand mij verder helpen?

    tnx voor reacties

    fcr-boy
    GO ON...BE A TIGER!!!

    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

  • #2
    Op onderstaande links vind je al enige informatie.


    This website is for sale! cvovilvoorde.be is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, cvovilvoorde.be has it all. We hope you find what you are searching for!

    En bij de VDAB


    Groeten,
    Erik

    Comment


    • #3
      de opleidingen bij syntra zijn nogal aan de dure kant hé. meer dan 8000 oude belgische franken voor 5 lessen. da's wel wat te vel hoor.

      zijn er fotoclubs die zelf lessen organiseren?

      GO ON...BE A TIGER!!!

      Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

      Comment


      • #4
        Heb hier wat club adressen gevonden.

        http://www26.brinkster.com/vbfweb/default.html en ga naar VBFclubs.
        Moest je niets vinden, dan zullen we samen maar een clubje moeten oprichten he!

        Groeten,
        Erik

        Comment


        • #5
          Originally posted by fcr-boy
          de opleidingen bij syntra zijn nogal aan de dure kant hé. meer dan 8000 oude belgische franken voor 5 lessen. da's wel wat te vel hoor.
          Ben je werknemer? Dan is de volgende link beslist de moeite waard;

          VDAB en Syntra zijn erkende instelling waar werknemers terecht kunnen met opleidingscheques, die je als werknemer kan verkrijgen bij de VDAB en die voor de helft door de Vlaamse overheid betaald worden:

          .block--content-top + .o-wrapper { margin-bottom: 1rem; } .paragraph.o-wrapper.paragraph--id-50366 { margin: 1rem auto 4rem; }


          De gevolgde opleiding hoeft niet in verband met je huidig werk te staan. Hij moet enkel bijdragen aan je "inzetbaarheid op de arbeidsmarkt".
          Is this the real life? Is this just fantasy?
          Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

          Comment


          • #6
            Originally posted by aqw0
            Heb hier wat club adressen gevonden.

            http://www26.brinkster.com/vbfweb/default.html en ga naar VBFclubs.
            Moest je niets vinden, dan zullen we samen maar een clubje moeten oprichten he!

            Groeten,
            Erik

            ben jij lid van een club? zou je er echt één willen oprichten of zei je dat maar om te zwanzen? ik zal eens kijken op die link die je vermeldde.
            GO ON...BE A TIGER!!!

            Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

            Comment


            • #7
              Nope, ik ben geen lid van een club (uitgezonderd BD). De wil is er wel, maar mijn werkuren liggen nogal wat moeilijk om me ergens bij aan te sluiten.
              Om zelf iets op te richten kom ik nog wat (veeeeel) kennis te kort.

              Groeten,
              Erik

              Comment


              • #8
                ik denk dat het ook heeeeel veel werk is om zoiets op te richten. ik ken er trouwens nog veeeeel te weinig van om zoiets te doen. ik wil eerst leren hoe om te gaan met een fototoestel. maar het is niet zo evident om dat ergens te leren. ik denk wel dat er hier mensen zijn die me daar bij kunnen helpen. hopelijk lezen zij deze topic en reageren ze er op.
                GO ON...BE A TIGER!!!

                Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                Comment


                • #9
                  Als je hier de forums volgt, de foto's en comentaar bekijkt eventueel zelf vragen stelt zeker niet vergeten te fotograferen en experimenteren (digitaal is daar ideaal voor)en je doet dat op regelmatige basis zit je hier goed en ga je binnen een paar maanden versteld staan van wat je opgestoken hebt.
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Lazy Charles
                    Als je hier de forums volgt, de foto's en comentaar bekijkt eventueel zelf vragen stelt zeker niet vergeten te fotograferen en experimenteren (digitaal is daar ideaal voor)en je doet dat op regelmatige basis zit je hier goed en ga je binnen een paar maanden versteld staan van wat je opgestoken hebt.
                    ik weet niet of dat volstaat voor iemand zoals ik, die vanaf nul moet beginnen. ik ben nog aan het sparen (voor de canon eos 300d) en kan dus niet echt oefenen met een degelijk fototoestel. ik denk dat er heel wat uit te leggen valt over zo'n toestel. maar dit forum is zeker een goed middel om iets te leren.
                    toch denk ik dat het beter is dat ik het ergens zou kunnen leren van iemand die veel ervaring heeft.

                    (ps aan frédéric fack: tnx voor de uitleg over het maken van kaders, het stak schitterend in elkaar en het is me gelukt)
                    GO ON...BE A TIGER!!!

                    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                    Comment


                    • #11
                      zijn er hier trouwens forumgangers van mijn leeftijd (24 jaar), die al tijdje met fotografie bezig zijn? ik zou best wel eens met iemand op een zaterdag ergens wat foto's willen gaan nemen om bij te leren.
                      GO ON...BE A TIGER!!!

                      Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by fcr-boy
                        zijn er hier trouwens forumgangers van mijn leeftijd (24 jaar), die al tijdje met fotografie bezig zijn? ik zou best wel eens met iemand op een zaterdag ergens wat foto's willen gaan nemen om bij te leren.
                        Sorry hoor maar waarom van jouw leeftijd, als jij iets wil leren maakt de leeftijd niet uit hoor. Ik heb hier al heel veel opgestoken en weet echt niet hoe oud die mensen zijn.
                        Maar goed, eigenlijk had ik niet moeten reageren want ik ben véél te oud (53), maar ik kon het niet laten. Veel succes.

                        Groetjes, JantjeB.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by fcr-boy
                          zijn er hier trouwens forumgangers van mijn leeftijd (24 jaar), die al tijdje met fotografie bezig zijn? ik zou best wel eens met iemand op een zaterdag ergens wat foto's willen gaan nemen om bij te leren.
                          Ben 24 en van Londerzeel, nog niet te veel ervaring met fotografie (dec 2002) en binnenkort DSLR (wel Nikon)Samen een wat foto's maken in de buurt zie ik wel zitten. (ligt dan nu aan mij, of lijkt dit echt verdacht veel op een contactadvertentie )

                          Greetz

                          Sam Jae

                          Comment


                          • #14
                            Ben (bijna) 27, maar ben ook nog maar een "amateurke" Heb nu juist m'n Powershot S20 verkocht na 3 jaar trouwe dienst, en ben aan't kijken naar iets anders (Pro1 of ineens 300D/D70... weet het nog niet)

                            Kan begrijpen dat je liever op pad trekt met leeftijdsgenoten ipv met mensen die je aan je ouders doen denken

                            Maar om echt te leren maakt dat niet uit, hoe ouder ze zijn hoe meer ervaring ze over het algemeen hebben (op de laatbloeiers na natuurlijk )
                            Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

                            Comment


                            • #15
                              @ jantjeb : je hebt gelijk, leeftijd maakt eigenlijk niet uit, zeker niet als je wil bijleren.

                              @ sam jae : ik ben ook van londerzeel en ook 24, da's toevallig, dus als je zin hebt kunnen we dat zeker eens doen. ik heb wel nog geen al te behoorlijk toestel. we kunnen mss ook eens chatten via msn ofzo hé!!

                              @aragorn : ook jij hebt gelijk, waarschijnlijk zullen de ouderen hier op het forum me veel meer kunnen bijbrengen, maar zien zij het ook zitten om met zo'n jonkie op pad te gaan en hem wat bij te leren?
                              GO ON...BE A TIGER!!!

                              Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                              Comment

                              Working...
                              X