Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.cameranu.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • www.cameranu.nl

    Ik heb alles bij cameranu besteld, een D5100, 18-105, tas (CF-EU04), Hoya Pola Pro, Sandisk 16GB SDHC 45MB/s.
    TOP service, na een foutje door de opbouw van de website, iDeal vanuit Vlaanderen werkt niet blijkbaar en ik had expres levering aangekruist. Omdat ik het bedrag moest overschrijven en iDeal niet kon gebruiken was de expres levering dus totaal overbodig.
    Na een email heb ik bijna direct een tegenbericht gekregen dat het teveel betaalde bedrag (verschil expres levering en normale verzending) zou terug gestort worden. Er stond in de email ook dat dit foutje doorgestuurd werd naar de "afdeling website" zodat ze dit kunnen aanpassen, en dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.
    Nadien nog een afstandsbediening (Nikon ML-L3) bijbesteld, en deze werd netjes van het terug te betalen bedrag afgetrokken.
    Dus voor mij een , een winkel waar ik in de toekomst zeker nog zal bestellen en ook zal aanraden bij vrienden, familie en op internet, zoals ik nu doe dus.

    Moest dit verkeerd staan, excuseer me, een modje zal dit dan wel naar een correct forumonderdeel verplaatsen.
    Nikon D5100 + 18-105mm VR
    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

  • #2
    Re: www.cameranu.nl

    Leuk dat je tevreden bent.
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #3
      Re: www.cameranu.nl

      ik ga daar in de toekomst ook bestellen. Ik heb gehoord dat je als zelfstandige alles al meteen exlusief BTW kan kopen. in NL dus -19%, wat heel interessant is, omdat het altijd zo lang duurt vooraleer je BTW teruggestort wordt . Prijzen zijn ook erg mooi!
      * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

      Comment


      • #4
        Re: www.cameranu.nl

        Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
        ik ga daar in de toekomst ook bestellen. Ik heb gehoord dat je als zelfstandige alles al meteen exlusief BTW kan kopen. in NL dus -19%, wat heel interessant is, omdat het altijd zo lang duurt vooraleer je BTW teruggestort wordt . Prijzen zijn ook erg mooi!
        Ik heb er ook heel wat online besteld, laten leveren of in Urk ( jaja, zo heet dat plaatsje echt ) afgehaald. Heel knappe winkel met erg veel voorraad. Heel tevreden, zeer correct behandeld en wat mij betreft de beste prijzen in de markt. (laatst nog een nikor 16/35 besteld en was tov Konijn toch 100 euro goedkoper). Maar als BTW plichtige toch even opletten. Als je online een bestelling plaatst dien je te vermelden dat je BTW plichtig bent en een factuur wenst. Cameranu moet dan bij de nederlandse BTW aanvragen of ze inderdaad mogen aanleveren zonder BTW. Pas na goedkeuring kunnen zij factuur maken zonder BTW.

        mvg
        Alain

        Comment


        • #5
          Re: www.cameranu.nl

          Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
          ik ga daar in de toekomst ook bestellen. Ik heb gehoord dat je als zelfstandige alles al meteen exlusief BTW kan kopen. in NL dus -19%, wat heel interessant is, omdat het altijd zo lang duurt vooraleer je BTW teruggestort wordt . Prijzen zijn ook erg mooi!
          Hoezo, je trekt die toch af van de BTW die je zelf factureert ?

          Comment


          • #6
            Re: www.cameranu.nl

            hier ook zéér tevreden over Cameranu.nl, al verschillende lenzen en flitser en toebehoren besteld, en altijd snel geleverd en alles in orde

            ben nu aan het twijfelen om de 16-35 L f2.8 II te bestellen bij hun, 100 euro cadeaubon momenteel... 2de hands prijzen van deze lens liggen zo hoog, dat er niet veel verschil meer is

            Marc
            1Dx & 5DIV*16-35L f4.0*24-70L II f2.8*70-200L II f2.8 * Sigma sports 150-600mm
            www.facebook.com/photographympictures[/COLOR][/I]

            Comment


            • #7
              Re: www.cameranu.nl

              Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
              Hoezo, je trekt die toch af van de BTW die je zelf factureert ?
              Een Nederlander eventueel wel. Voor een Belg is dat een intracommunautaire levering. En waarom zou Cameranu daar in godsnaam toestemming voor moeten vragen? Gewoon intracommunautaire levering en opgegeven BTW-nummer mee opnemen bij de klantengegevens.
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

              Comment


              • #8
                Re: www.cameranu.nl

                Always nice to know
                Nikon Df

                Comment


                • #9
                  Re: www.cameranu.nl

                  Naar mijn ervaring trachten de webwinkels altijd om de klant tevreden te stellen, ze zijn wellicht
                  verstandig genoeg om te weten dat hun succes daar voor een (groot) deel van afhangt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: www.cameranu.nl

                    Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                    Voor een Belg is dat een intracommunautaire levering. En waarom zou Cameranu daar in godsnaam toestemming voor moeten vragen? Gewoon intracommunautaire levering en opgegeven BTW-nummer mee opnemen bij de klantengegevens.
                    Als je een aankoop verricht in het buitenland is het gebruikelijk dat de verkoper geen BTW aanrekend op zijn factuur. (inderdaad intracommunautaire leveringen)
                    Omdat dat een verantwoordelijkheid is die bij hem ligt zal hij eerst het BTW nummer controleren op zijn geldigheid. Indien niet geldig en er werd toch een factuur opgemaakt zonder BTW zal de fiscus bij hem aankloppen om de ontbrekende BTW te recupereren. Daarom wordt bij cameranu eerst je BTW nummer gecontroleerd voor er factuur wordt opgemaakt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: www.cameranu.nl

                      Ook al jaren tevreden klant van CameraNu.
                      Top service en prijzen
                      Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                      BD1614BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: www.cameranu.nl

                        Ben er een keer geweest om een d-lite set te kopen. Was daar omdat ik inderdaad goeie verhalen gehoord had. Toen ik zei dat deze set ergens anders goedkoper was kreeg ik te horen dat ik dan maar lekker daar mijn spullen moest gaan halen....
                        En dat heb ik dus ook gedaan

                        Comment


                        • #13
                          Re: www.cameranu.nl

                          Oorspronkelijk geplaatst door RHNL Bekijk bericht
                          Ben er een keer geweest om een d-lite set te kopen. Was daar omdat ik inderdaad goeie verhalen gehoord had. Toen ik zei dat deze set ergens anders goedkoper was kreeg ik te horen dat ik dan maar lekker daar mijn spullen moest gaan halen....
                          En dat heb ik dus ook gedaan
                          Jij blij en de verkoper nog veel meer.

                          Comment


                          • #14
                            Re: www.cameranu.nl

                            Oorspronkelijk geplaatst door RHNL Bekijk bericht
                            Ben er een keer geweest om een d-lite set te kopen. Was daar omdat ik inderdaad goeie verhalen gehoord had. Toen ik zei dat deze set ergens anders goedkoper was kreeg ik te horen dat ik dan maar lekker daar mijn spullen moest gaan halen....
                            En dat heb ik dus ook gedaan
                            Het is de Colruyt niet hé, daar werkt dat wel
                            Nikon D5100 + 18-105mm VR
                            Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                            Comment


                            • #15
                              Re: www.cameranu.nl

                              Persoonlijk heb ik mindere ervaringen met cameranu.nl nu komt dat misschien dat ik er meer dan 2 uur vanaf woon en toch niet even snel langs kan komen...
                              Greetz Twan

                              http://500px.com/TwanGroenen

                              Comment

                              Working...
                              X