Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotopic - direct linking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotopic - direct linking

    Is er iemand die hier nog postings kan zien gelinked van Fotopic?
    Ik krijg overal dat de datalimiet overschreden is, of heb ik iets teveel zitten prutsen aan mijn instellingen?
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

  • #2
    Hallo Wunjo, mijn zoon en ik hebben er daar drie en zijn allen bereikbaar.
    Die van Vicky is nu ook niet bereikbaar zie showcase.
    Groeten Omega.

    www.digiwaart.nl

    Comment


    • #3
      Bereikbaar wel, maar doorlinken werken niet. Ben eens benieuwd hoe lang het daar op fotopic het doorlinken nog toegestaan wordt...zonder dat er daarvoor moet betaald worden....

      Comment


      • #4
        Bereikbaar zijn ze wel. Maar je kan niet meer direct linken.

        Ik denk dat ze controleren welk domeinnaam er veel dataverkeer vraagt, en deze dan na zoveel MB gewoon niet meer laten linken.
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

        Comment


        • #5
          Te vroeg gereageerd de mijne ligt er ook uit.

          Groeten Omega.

          www.digiwaart.nl

          Comment


          • #6
            Er zijn nog wel mensen gelinkt is er een onderhouds beurt aan de gang

            Groeten Omega.

            www.digiwaart.nl

            Comment


            • #7
              Vanop de site van fotopic

              Usage Restrictions
              There are some restrictions on direct linking which are in place to ensure quality of service for other users. We will limit the number of images served to an external (non-Fotopic) website in a 24 hour period - this is normally set at 1,000 hits per site unless we have made a prior arrangement with the website administrator. Counters for restrictions are cleared at midnight UK time.
              For most users, the restriction won't be reached, but if the limit is exceeded then the following will be shown in place of the photo:
              This has been introduced because we have had instances where a single site has slowed down the rest of Fotopic through direct links. As a by-product it also stops people from attempting to copy the entire image archive.

              But My Photo Hasn't Got 1000 Hits!
              The limitation is carried out per referring site, not on a per-image basis - so although your image may not have had that many hits, the sum total of views from a particular site (eg. message board, or discussion site) will have exceeded the limit.

              How Can I Stop The Restrictions?The restrictions do not apply in the following circumstances:
              If you are using standard Fotopic features (ie. not doing direct linking).
              If you are a Fotopic Premium subscriber.
              If we have made a prior arrangement with the referring website.
              http://www.vannecke.be
              Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
              Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

              Comment


              • #8
                Originally posted by Wunjo
                The limitation is carried out per referring site, not on a per-image basis - so although your image may not have had that many hits, the sum total of views from a particular site (eg. message board, or discussion site) will have exceeded the limit.
                Zoals ik al dacht. Op BD zullen de eerste 1000 viewers van gelijk welke foto gelinked vanop fotopic de foto zien. Vanaf dan enkel nog dat irritante kadertje.
                http://www.vannecke.be
                Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                Comment


                • #9
                  idd mijn foto's die direct gelinkd zijn kunnen jullie niet meer zien in mijn topic. 'k Heb wat zoekwerk gedaan op de site van fotopic en zij melden dat de foto's die direct gelinkd zijn na "1000 hits" per dag niet meer te zien zijn Hoe zij die hits tellen weet ik niet maar 1000 hits per dag lijkt mij heel veel
                  Dit kan opgelost worden door een overeenkomst van fotopic met de website waar onze foto's opstaan dus Belgiumdigital. 'k Weet niet wat ik hier mee moet doen. Wat denken jullie hiervan ? Een mail doen naar fotopic met de vraag een overeenkomst te maken met BD of het zo laten en hopen dat dit niet dikwijls meer zal gebeuren ? Graag jullie mening
                  Groetjes Vicky

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vicky
                    idd mijn foto's die direct gelinkd zijn kunnen jullie niet meer zien in mijn topic. 'k Heb wat zoekwerk gedaan op de site van fotopic en zij melden dat de foto's die direct gelinkd zijn na "1000 hits" per dag niet meer te zien zijn Hoe zij die hits tellen weet ik niet maar 1000 hits per dag lijkt mij heel veel
                    Het zijn niet alleen jouw foto's Vicky die tellen, ze tellen allemaal.
                    Dus als er 5 mensen op BD een foto linken van fotopic mogen er maximum dus maar 200 vieuws zijn per dag van deze foto's samen.

                    BD is natuurlijk iets groter. Stel er zijn 30 actieve topics met fotopic foto's dan mogen die elk maar 33 views krijgen.
                    http://www.vannecke.be
                    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                    Comment


                    • #11
                      Hallo Vicky en Wunjo, dat hebben ze aardig voor elkaar lees "niet voor Premium leden" ze willen geld verdienen ook voor de eventuele overeenkomst met BD verwacht ik, of gratis reclame op de Bd site.

                      Als er een van de betuurs leden meeleest gaarne een reaktie.
                      Groeten Omega.

                      www.digiwaart.nl

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Wunjo
                        Originally posted by vicky
                        idd mijn foto's die direct gelinkd zijn kunnen jullie niet meer zien in mijn topic. 'k Heb wat zoekwerk gedaan op de site van fotopic en zij melden dat de foto's die direct gelinkd zijn na "1000 hits" per dag niet meer te zien zijn Hoe zij die hits tellen weet ik niet maar 1000 hits per dag lijkt mij heel veel
                        Het zijn niet alleen jouw foto's Vicky die tellen, ze tellen allemaal.
                        Dus als er 5 mensen op BD een foto linken van fotopic mogen er maximum dus maar 200 vieuws zijn per dag van deze foto's samen.

                        BD is natuurlijk iets groter. Stel er zijn 30 actieve topics met fotopic foto's dan mogen die elk maar 33 views krijgen.
                        Dat is schrikken zeg. Dus ze tellen niet indiviueel maar alle foto's van alle leden van BD die gelinkd zijn aan de site van BD Zouden wij dan niet beter vragen dat fotopic een akkoord met BD maakt zodat fotopic meer fotohits toestaat
                        Groetjes Vicky

                        Comment


                        • #13
                          1000 hits is inderdaad maar niks. Ik denk dat heel wat BD gebruikers een fotopic site hebben.
                          Mezelf incluus. Ik moet zeggen dat ik mijn Instantlogic niet opgezegd heb, de laatste tijden doen ze het toch weer zo slecht niet, en fotopic heeft mij ook al een aantal keer in de steek gelaten, of is soms gewoon zenuwslopend traag.
                          Ideaal zou inderdaad zijn dat BD het op een akkoordje gooit met Fotopic, als dat natuurlijk geld zou kosten, kan ik begrijpen dat BD daar problemen mee heeft, gezien niet begroot.
                          http://pieterbie.skynetblogs.be

                          Comment


                          • #14
                            hetzelfde probleem hier, mijn foto in showcase is ook niet meer zichtbaar , ben erg benieuwd naar het vervolg van dit verhaal ...
                            wat ik wel kan vertellen is dat ze daar bij fotopic over het algemeen heel vriendelijk zijn .. ik heb in het verleden met een vriendelijk mailtje gevraagd om mijn oplagruimte te vergroten en dat was enkele uurtjes daarna al in orde , zonder enig probleem, dus laat ons hopen dat hier ook een oplossing voor komt..

                            groetjes,Nina
                            trotse eigenaar van een fuji S602Z :)
                            Member of the Han Fan Clan
                            http://ninasgallery.fotopic.net
                            http://ninas--tutorials.fotopic.net

                            Comment


                            • #15
                              Dat is iets wat al eeuwen bestaat 'eerst zaaien en dan oogsten' of 'ze hebben jullie met je pietje'

                              Comment

                              Working...
                              X