Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe forumganger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe forumganger

    Zoals ik in een andere topic al zei, ben ik nieuw hier op het forum. Ik ben bijzonder geinteresseerd in digitale fotografie. Momenteel trek ik m'n fotootjes nog met een Fujifilm Finepix 2400Zoom. De kwaliteit voor gewone fotootjes is meer dan behoorlijk, maar ik wil soms wel wat meer doen dan dat. Daarom ben ik aan het sparen voor de Canon EOS 300D.

    Ik zou graag in contact komen met mensen die dezelfde interesse hebben. We kunnen dan misschien foto's uitwisselen enzo. Het lijkt me ook wel eens leuk om in groep ergens naartoe te trekken om foto's te nemen. Ook andere suggesties zijn welkom. Graag reacties!!

    Tnx

    fcr-boy
    GO ON...BE A TIGER!!!

    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

  • #2
    Dan ben je bij BD op je plaats.
    Welkom in onze plezante groep digigrafen.
    Hopelijk krijgen we veel foto's van je te zien en doe eens mee aan een shooting day.
    Dat zijn dagen waarop we samen komen om foto's te nemen en gezellig te babbelen over fotografie en toestellen enz...

    Comment


    • #3
      Mic heeft weer een nieuw beroep uitgevonden "DIGIGRAAF"
      BD0235BE

      http://www.pbase.com/macchap

      We do what we can with what we have and where we are

      Comment


      • #4
        Welkom op het forum en véél plezier hier ! Het is hier verslavend !
        Ik ben onmiddellijk naar uw profiel gaan zien, wil altijd weten van welke streek.....helaas niet ingevuld

        @ Mic : Digigraaf ook een beschermd beroep Mic ? Zo niet dan zijn we er uit

        Comment


        • #5
          @ Sonyke : kheb nu wel ingevuld van waar ik ben!!
          GO ON...BE A TIGER!!!

          Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

          Comment


          • #6
            Ha Londerzeel, ja dat is beter zo, merci. Dat interesseert me steeds, zo komen we regelmatig met mensen bijeen uit de streek hier. Elkaars toestellen uitproberen, uiteenleggen om te zien wat er van binnen in steekt enz.

            Comment


            • #7
              Welkom op dit forum. Verslavend ja! Maar oooooohhhh zo leuk en vooral zeer leerrijk.

              @Sonyke,
              Wanneer ik de volgende meeting??

              Groeten,
              Erik

              Comment


              • #8
                Originally posted by aqw0
                Welkom op dit forum. Verslavend ja! Maar oooooohhhh zo leuk en vooral zeer leerrijk.

                @Sonyke,
                Wanneer ik de volgende meeting??

                Groeten,
                Erik
                Ha den Erik sé ! Steeds laatste vrijdag van de maand, dus eerstvolgende keer 26/03 zelfde plaats 20.00 uur.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Macchap
                  Mic heeft weer een nieuw beroep uitgevonden "DIGIGRAAF"
                  Didigraaf is niet nieuw... er bestaan al lang digitale fototoestellen.
                  Vroeger waren de fotografen in de meerderheid nu de Digigrafen.
                  Het is ook niet meer fotograferen maar Digigraferen.

                  Comment


                  • #10
                    Welkom bij BD fcr-boy, laat maar snel wat foto's zien.

                    Groeten Omega.

                    www.digiwaart.nl

                    Comment


                    • #11
                      Welkom fcr-boy, veel plezier hier met leren, lezen, proberen en fotograferen! Schroom niet met het stellen van vragen, daar is dit forum (o.a.) voor.

                      Ik hoop dat je een goede stoel achter je pc hebt, want die ga je nodig hebben
                      www.lowspark.nl

                      Comment


                      • #12
                        Hey Boy ! Ook namens mij van harte welkom bij BD , het meest verslavende forum in cyberspace Ben hier bijna een jaar geleden aan komen waaien , en sindsdien is BD een dagelijks deel van mijn leven geworden , dus waarschuw ik je ( net als de anderen trouwens ) voor de verslavende factor Zou zo zeggen , post gauw eens wat leuke foto's !!

                        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                        Comment


                        • #13
                          bedankt allemaal voor de leuke ontvangst

                          daar ik momenteel nog fotootjes neem met m'n Fujifilm Finepix2400 zal ik nog niet zo veel goede fotootjes kunnen posten, maar ik zal zo snel mogelijk toch iets laten zien.

                          die bijeenkomst waarvan jullie spreken op een vrijdag, waar is dat?

                          fcr-boy
                          GO ON...BE A TIGER!!!

                          Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                          Comment

                          Working...
                          X