Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat HEYLO

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat HEYLO

    Nog even heel snel mijn gelukwensen overmaken aan zij die het podium wisten te halen HEYLO, filipo en Woody04.

    Er zaten nog prachtige foto's tussen.

    De foto van Marieke die een beetje gelijkaardig is, aan de winnende foto van HEYLO en toch weer zo anders is, droeg een beetje mijn voorkeur weg. Vooral de contrasterende kleuren tegenover de natte blinkende ondergrond wisten mij te bekoren.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Proficiat HEYLO

    Proficiat aan Heylo,Filipo en Woody04. En voor de vele prachtige foto's.
    Groetjes Isabel

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat HEYLO

      Ook van mij een dikke profitiat aan HEYLO, filipo en Woody04 met hun verdiende podiumplaatsen.
      Ook deze maand waren er weer hele sterke foto's bij wat de spanning erin gehouden heeft tot de laatste dag.
      Zelf ben ik ook nog bij de eerste 12 wat ik niet meer verwacht had, maar waarvoor toch mijn dank aan iedereen die deze foto wist te waarderen.
      En nu op naar de volgend zou ik zeggen
      Nikon D300s met nog wat glas en attributen
      Foto Lucky

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat HEYLO

        Van mij ook een dikke proficiat aan Heylo met zijn eerste plaats, was ook een van mijn favorieten. Ook aan filipo die boodschappen doen goed wist te combineren met de challenge , en aan Woody04 die een ander soort wielen in beeld bracht.
        Ook aan gans de top 12.

        Een speciale melding van mij voor de foto van "mypicture" die ik eigenlijk de mooiste vond en die van "tantine" die ik veel meer vooraan verwacht had.

        Mijn foto had ik gemaakt met een oud compacttoestelletje al rijdend door het raam van de wagen. Had deze maand geen tijd en ook wel geen goesting om iets uit te werken, ook omdat ik me nu met andere zaken bezig hou op gebied van fotografie. Heb zelfs vergeten op op alle foto's te stemmen.

        Op naar volgende maand, vind het wel een leuk thema.
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat HEYLO

          Bedankt Erven.

          Ook van mij proficiat aan de top 3.
          Men persoonlijke voorkeur ging uit naar deze van "dirkfotografie" heel mooi.

          Gr.
          lucv.be - instagram - facebook

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat HEYLO

            Proficiat villo heylo !!!
            Toch maar eens gaan 'klappen' met die mannen van Decaux. Mischien kunnen ze je foto wel gebruiken

            Groetjes

            Peter

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat HEYLO

              Van harte gefeliciteerd Heylo !

              En dank aan wie op mijn foto gestemd heeft. Blij met het resultaat...
              Wie me dat eenzame 1'tje gegeven heeft mag me (evt via PM of mail) altijd laten weten waar ik de volgende keer moet op letten om een hogere score te krijgen....

              @erven : wel wat vragende blikken gezien toen voorbijgangers zagen wat ik aan het fotograferen was Gelukkig is het op zondag vrij stil op de parkings van de diverse winkelketens en dus niet veel voorbijgangers gezien...
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat HEYLO

                Ook een dikke proficiat aan de eerste drie en top 12 en al diegene die mij een 2 of één hebben gegeven. In totaal 5 tweeën en één 1 en toch nog vierde plaats.
                Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat HEYLO

                  Proficiat @ HEYLO

                  Ha , ha, mijn favorieten zaten niet in de TOP 10 !

                  Bablo was mijn favoriet, lilybie haar foto had ik herkend . . . een moeilijke challenge vond ik , zeker om iet of wat origineel uit de hoek te komen .
                  Ik had ook weinig tijd , ik heb een foto genomen door het raam, vanuit mijn stekje,achter de computer waar ik al weken bezig ben om mijn fotoboeken af te werken
                  Ik heb iedereen , getrouw mijn punten gegeven ! Daar heb ik dan toch tijd voor gemaakt. Ikzelf heb 36 keer punten gekregen ; op 51 inzendingen zijn er dat 15 tekort hé

                  Grts Maddy
                  zero

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat HEYLO

                    dikke welverdiende eerste plaats toch had ik een andere verwacht,namelijk die van dirkfotografie die voor mij super was Der waren er deze maand veel mooie bij dus aan ieder dikke proficiat,want zonder kan deze challenge ni door gaan Op naar de volgende opdracht

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat HEYLO

                      @Heylo: Ook van mij proficiat! Heel mooi beeld.
                      Mijn persoonlijke favorieten: die van dirkfotografie (4de) en die van krol (8ste)!

                      @rooman: ik geef ook altijd trouw punten, ik vind dat ik dat verplicht ben als ik zelf mee doe (ik trek daarmee ook het gemiddelde wat omhoog). Het valt wel op dat sommige foto's meer dan 60 keer beoordeeld werden en andere veel minder.
                      Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat HEYLO

                        -aan de winnaar van de strakke en uitgekiende foto...een welgemeende proficiat.

                        -zilver en topper(mijn persoonlijke favoriet)...Well Done!

                        -last but not least van de drie..prachtig in beeld gebracht.

                        voor de rest van de 51 inzendingen.. keep up the good work

                        uploaden die foto's mensen!!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat HEYLO

                          Net terug uit verlof en uiteraard zeer blij met mijn winnende foto.
                          Dank aan allen die hun stem hebben gegeven en de gegeven commentaren.
                          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat HEYLO

                            Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht

                            Een speciale melding van mij voor de foto van "mypicture" die ik eigenlijk de mooiste vond en die van "tantine" die ik veel meer vooraan verwacht had.

                            Op naar volgende maand, vind het wel een leuk thema.
                            Erven...bedankt!!

                            Heylo....dikke proficiat met je eerste plaats
                            Ook aan alle andere deelnemers........wel leuk om de verschillende opnames te zien, jullie visie en standpunten!!

                            Spooky....eigenlijk is dit een heel mooi initiatief....zo neem je ook eens foto's wat je normaal nooit zou fotograferen...en bekijk je het onderwerp ook op een heel ander manier!!

                            Deze maand zal ik weinig tijd hebben...maar zal mijn uiterste best doen om weer deel te nemen!!

                            Gr Pascale
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat HEYLO

                              Proficiat Heylo
                              Mij sprak de foto van Marieke meest van al aan ... ik had die beslist wat hoger verwacht.
                              Maar ook een dikke proficiat aan alle deelnemers
                              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                              Comment

                              Working...
                              X