PDA

Volledige versie bekijken : Herman Brusselmans

CnuddeJan
30 augustus 2011, 22:38
gewoon Herman Brusselmans..

http://farm7.static.flickr.com/6085/6098140848_e1b4a15bbf_b.jpg

bouk
31 augustus 2011, 07:07
gewoon Herman Brusselmans..

yep..dat is um hoor.
leuk shot van het vriendje/kennis van.......?
grt,bouk.

CnuddeJan
31 augustus 2011, 09:11
yep..dat is um hoor.
leuk shot van het vriendje/kennis van.......?
grt,bouk.

Of ik Herman Brusselmans ken?
Nee.. ben met een projectje bezig, heb hem dit uitgelegd toen ik hem tegenkwam op straat en dan een afspraak gemaakt.

Bedankt Bouk!

bouk
31 augustus 2011, 09:31
hier doel ik op:

[QUOTE=johan de man;2761368]http://i70.photobucket.com/albums/i101/johan1969/IMG_3108.jpg

(sorry maar kan er geen link van maken).
grt,bouk.

cwe
31 augustus 2011, 11:53
Mooi portret, wat van de man zelf niet kan gezegd worden

doudeke
1 september 2011, 04:11
Onze mooi jonge oppergod begint eindelijk iets goddelijks uit te stralen. Mooi. :G:G

Jacobs Pascal
5 september 2011, 10:06
Dit portret kan ik zeer smaken..de man zelf staat niet op mijn favoriete lijst.

Knap shot.

CnuddeJan
5 september 2011, 11:18
Bedankt voor de complimentjes. En schoonspikke, ik ben enorm hartelijk ontvangen geweest door deze man (wat ik op voorhand nooit had durven denken). Mijn respect voor hem is enorm toegenomen door deze ontmoeting.
Zijn aparte stijl van schrijven moet je natuurlijk wat relativeren, dan wordt het best wel grappig ;)

azert
6 september 2011, 13:58
Ach het is eigenlijk een doetje die Brusselmans. Echt. IK zou zijn ogen toch net iets scherper gesteld hebben.

crispi
6 september 2011, 14:15
Herman Brusselmans zegt al een tijdje met een depressie te zitten. Deze foto lijkt dat perfect weer te geven. Die bril op half zeven, de omzetting naar zwartwit, de beperkte scherpte, alles samen maakt dit portret af.
(en ik ben ook geen echte fan, maar apprecieer hem soms wel)

Vinnydizzy
8 september 2011, 06:41
Verdikke, je zet hier toch een mooie reeks weer! Dit is het type portretfotografie (onder andere) waar ik van hou: we moeten niet poseren, we zijn wie we zijn en toch poseren we lekker. We poseren lekker in ons eigen vel, niet in het masker dat het ons zou opdringen.

Bij de Gentse burgervader had ik nog gezegd: een tikje Vanfleteren... Dit is een tikje properder dan Vanfleteren, meer een eigen invalshoek.

Het weze duidelijk: :G:G:G

CnuddeJan
11 september 2011, 23:10
Verdikke, je zet hier toch een mooie reeks weer! Dit is het type portretfotografie (onder andere) waar ik van hou: we moeten niet poseren, we zijn wie we zijn en toch poseren we lekker. We poseren lekker in ons eigen vel, niet in het masker dat het ons zou opdringen.

Bij de Gentse burgervader had ik nog gezegd: een tikje Vanfleteren... Dit is een tikje properder dan Vanfleteren, meer een eigen invalshoek.

Het weze duidelijk: :G:G:G

Heerlijke reactie Vinny!
( we moeten niet poseren, we zijn wie we zijn en toch poseren we lekker).. Dit is echt wel de manier hoe ik het bekijk inderdaad! En wat een eer om vergeleken te worden met Van Fleteren!

Gr,
Jan

Jomme
17 september 2011, 00:44
Herman Brusselmans zegt al een tijdje met een depressie te zitten. Deze foto lijkt dat perfect weer te geven. Die bril op half zeven, de omzetting naar zwartwit, de beperkte scherpte, alles samen maakt dit portret af.
(en ik ben ook geen echte fan, maar apprecieer hem soms wel)

En toch ziet hij er veel beter uit dan wat er in zijn boeken staat! >Knap!

wimpieken
17 september 2011, 18:36
Goede pose en nabewerking :G