Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 200mm f/2L IS USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EF 200mm f/2L IS USM

    Vanaf 2008 doe ik in m'n vrije tijd aan natuurfotografie. Mijn Canon 5D MK II en een Canon EF 300mm f/2.8L IS II USM met EF2xIII helpen mij uitstekend. Ik zou nu willen beginnen met portretfotografie en dacht hierbij aan de Canon EF 200mm f/2L IS USM. Ik weet dat ze niet goedkoop is. Daarom is het voor mij van belang eerst info en eventuele beoordelingen betreffende deze lens te verkrijgen.
    Alvast bedankt voor jullie tips.
    Rio

  • #2
    Re: Canon EF 200mm f/2L IS USM

    Ik denk dat een 135mm f2 L (of een 70-200 f2,8 L IS II) een handigere lens is voor portretfotografie dan een 200mm f2 L IS.
    Die 200mm is wel een fantastische lens (volgens iedereen die ze wel eens gebruikt, ik heb er zelf geen ervaring mee), maar ik denk dat die voor portretfotografie een beetje overdreven is.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Canon EF 200mm f/2L IS USM

      Ja, aan die 70-200mm-lens had ik ook reeds gedacht. En het is beter voor de portomonee. Ik ken iemand die de 70-200 f/2-lens heeft. De portretfoto's met deze lens genomen, mogen inderdaad worden gezien. Maar toch had ik eens graag enkele portretfoto's met die 200mm f/2-lens gezien.

      Comment


      • #4
        Re: Canon EF 200mm f/2L IS USM

        Oorspronkelijk geplaatst door rio Bekijk bericht
        Ja, aan die 70-200mm-lens had ik ook reeds gedacht. En het is beter voor de portomonee. Ik ken iemand die de 70-200 f/2-lens heeft. De portretfoto's met deze lens genomen, mogen inderdaad worden gezien. Maar toch had ik eens graag enkele portretfoto's met die 200mm f/2-lens gezien.