Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HiTi printer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HiTi printer

    Waar kan ik aan een gunstige prijs papier kopen
    voor mijn HiTi Photo Printer 640PS?

  • #2
    Hallo,

    Het goedkoopste is rechtstreeks bij hun bestellen ... http://www.hi-ti.nl/Dutch/ --> onder shopping ... ik koop onder rembours ... zeer snelle en vlotte levering ...

    Groetjes.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Froto
      Het goedkoopste is rechtstreeks bij hun bestellen ... http://www.hi-ti.nl/Dutch/ --> onder shopping ... ik koop onder rembours ... zeer snelle en vlotte levering ...
      Het gaat inderdaad snel en vlot, maar er zijn winkels die goedkoper zijn... Eventjes rondkijken bij sommige fotografen kan al veel informatie opleveren...
      (overigens is het prijsverschil nog groter als het om de reiningskit gaat !)


      Jörg
      Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

      Comment


      • #4
        Hallo,

        Hoi VJ ... geef die adresjes eens door ... ik ben bij ongeveer 20 winkels geweest en zit tussen de 9 en 17 euro duurder per pak van 50 blaadjes ...

        Groetjes.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Froto
          Hoi VJ ... geef die adresjes eens door ... ik ben bij ongeveer 20 winkels geweest en zit tussen de 9 en 17 euro duurder per pak van 50 blaadjes ...
          Ik dacht dat zowel MediaMarkt (in Antwerpen) als Foto Verstraeten (Gent, zeker wat betreft de reiningskit, van het papier weet ik het niet meer) goedkoper waren.
          Beide zijn echter geen online winkels, dus je moet er zelf naartoe...


          Jörg
          Nikon D100 | Nikon SB800 | Nikkor AF 24-85 f/2.8-4 D IF | HiTi PhotoShuttle

          Comment


          • #6
            Hallo,

            Dank u ... ga zekers eens gaan kijken of bellen ...

            Groetjes.

            Comment


            • #7
              Originally posted by dannymarina
              Waar kan ik aan een gunstige prijs papier kopen
              voor mijn HiTi Photo Printer 640PS?
              De naam die altijd weer terug komt:
              Foto De Greef in Edegem!!

              Comment


              • #8
                ja Rudy dienen weet wel waarom hé

                (BD is een mooie afzetmarkt)
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Hallo,

                  Spijtig dat het zo ver is voor mij ... hopelijk gaat ie vlug op online ...

                  Groetjes.

                  Comment

                  Working...
                  X